Aku rindu blog-blog lama~

15:53:00



Assalamualaikum. Aku baru sahaja mengedit satu blog seorang saudara ni. Ini first timelah aku edit blog lelaki. Selalunya dengan perempuan. Tapi gaya aku cakap macam aku hebat sangat edit blog brother ni. --' Aku just tambah background colour untuk tittle sidebar dia. Itu sahaja okayy! Yang lain itu origin dia punya. Over jee kan aku ni. Muahaha. Feel free too visit and follow him. Dia Ohsem. ^_^





Okay.. sebenarnya.. aku mula rindukan blog-blog aku zaman dahulu kala. Aku suka sangat buat blog dan delete dan buat dan delete dan buat. T__T. Sedih sangat. My first blog dulu dah ada 300+ dah follower. Pftt~ Aku terus delete tanpa berfikir panjang. Tengok, sekarang dah gedik nak rindu-rindu semua. Blog tu kenangan sangat. Sangat-sangat. 

My first-first url blog..

http://lifeistageofdream.blogspot.com

Panjang gilakan? Entah macam mana aku terguna faberet quotes aku pada masa tu. Masa zaman neolitik aku pun dalam ketegori, ' I follow you, follow me back." 

Bila tak follow balik, mula lah unfollow. T__T Jahat sungguh aku dulu rupanya. Tak patut. tak patut. Sekarang aku dah insaf. Hiks. Hiks. 

Second url blog..

http://eynaeryna.blogspot.com

Hahaha, ini aku tukar dari url yang kat atas tu. Bila aku ingat balik, Ya Allah gediknya aku nak ber-eryna konon. Gedik tau. gedik. -_- kononnya sedap sangat lah tu. Rasa glamour habis lah tu. Logik lah masa tu baru form one, baru tau natang apa blog. Disebabkan rasa gediik dengan nama tu.. aku terus delete blog tu. Muahaha. T___T Sedihhnyaa~


My last url blog. //Inshaa-Allah 

www.nurainahanis.blogspot

Asal blog ni, tempat aku buat cerpen dan novel. Tapi sekarang semuanya aku draftkan kembali dalam blog . Simpan buat pekasam. Sebab aku nak edit balik. So dulu blog ni urlnnya. [www.fanfiction98.blogspot].

Aku ada 3-4 biji blog yang aku tak ingat Link blognya. --' sebab yang tu aku suka-suka sahaja. 

Aku ingat pada zaman dolu-dolu, aku pernah ada haters. Wooohh~ Bajet macam aku popular sahaja. Sungguh aku tak faham kenapa orang buat maacam tu. Lepas tu.. freebies yang aku buat ada orang refreebies pulak. Wahhh~ 

Nabi yang tak ada dosa pun ada ja yang benci.
Aku Hamba yang MAHA KOTOR ni.. lagilahhkan? :(

Oh, pada ZAMAN JAHILIYAH dulu..

Aku ada blog khas untuk k-pop. 

Aku describe blog tu. 

Ini blog kisah hubby I bla..bla..

Aku rasa macam nak pengsaan ja bila teringat. Sekarang ni dah normal. Cuma.. cuma kalau tangan gataiii nak edit gambaqq, barulah aku cari. Sudahnya berlambak dalam folder 'MEN'. Semuanya Korean. -_- 






Itu adalah sikit baru. -_- Yang rupa macam !@#$%^Y& pun ada. Hahaha. Okay sekian.

Ada siapa-siapa nak aku edit blog diaa lagii. Pleasee lah requeesst. Desperate gilaaa aku ni. T___T.



You Might Also Like

0 Love Letter(s)