Edit blog percuma~




Assalamualaikum semua, well hari ini aku satu hari menghabiskan buku ni dari pukul 7 pagi tadi sampai pukul 11.40 lebih. Actually, mula-mula memang bestlah. Okay tengah semua. Tapi bila dh part belakangg tu. Macam makin bosan, aku tak boleh nak teruskan pembacaan aku dan membuatkkan aku membuka blog. 

Pada aku watak perempuan ni terlalu baik, dan tak setimpal dengan perangai husband dia yang pelik. -_- Sebab, pada aku lah kan.. lelaki tu dah pernah peluk perempuan lain, tapi perempuan tu, mashaa-Allah. Baik sangat siap berstokin lagi. Itu sedikit pandangan aku tentang cerita ni. Tapi aku suka masa part Maya jadi macam psiko tu. Maya tu sangat kasihan. Serius, aku feel habis masa dia balik sekolah tengok-tengok parents dia mati. 

Well, yang buatkan aku baca cerita ini adalah cinta selepas khawin. :)  Bila aku baca novel cinta sebelum khawin, aku akan rasa macam nak bentak-bentak je. T___T Rasa macam, entahlah.

Okay, our main topic lah senang, Aku sebenarnya, sangat-sangatlah bosan bila ada di rumah ni. So, kepada yang berminat nak minta tolong edit blog silalah buat  di komen dekat post ni. Limit tiga orang je. Nak kata aku pandai tak adalah. Boleh lah sikit-sikit. 

Sekadar nak isi masa lapangg.  Syarat wajib,

- Follow Blog ni. 
- Like Facebook Page

Syarat Sunat Muaakad, 

-Follow instagram gua. Muahaha.

Okay sekian. Lols. 

Nanti PM gua dekat facebook page, dekat facebook personal pun tak apa. Leceh kan? Sorrylah. XD



Aina Akmal

AINA AKMAL. Seorang gadis comel yang berasal dari utara Malaysia. Punya impian sebesar alam semesta dan seorang yang bercakap banyak. Pemegang status pelajar seumur hidup. Keep learning and never give up adalah prinsip beliau. Masih bujang terang tang tang kata orang. Nak berkenal? Boleh jenguk bawah ni.

No comments:

Post a Comment