Ramadhan

19:22:00

Bismillahhirahmanirrahim.


Setelah sekian lama, sangat lama aku tidak menulis blog dengan merepek secara bukan-bukan. Apa-apa pun, aku nak ucapkan Selamat Berpuasa kepada semua umat Islam di seluruh dunia dan semoga di pengakhiran Ramadhan ini kita akan mendapat keampunan dari Allah SWT. 

Bila Ramadhan dah start ni.. macam-macam post islamik yang melaambak dekat timeline facebook dan twitter. Tambahan pulak major friends facebook aku adalah budak-budak sekolah agama. Alhamdulillah, kadang-kadang tu, banyak lah benda yang aku lupa di ingatkan oleh friends facebook. Tak lupa juga tweet islamik di twitter.

Selain rajin beronline memberi kata-kata, tidak sepatutnya kita semua terutamanya diriku melupakan hikmah dan ganjaran besar sempena Ramadhan Mubarak. Bertadarus, berterawih, berqiamulalil, bersedakah dan banyak lagi amalan dan ibadat yang mudah-mudahan akan di kurniakan rahmat oleh Allah kepada kita.

Inshaa-Allah. ^^

Bila kita berpuasa bukan setakat berpuasa perut sahaja ye! :) Mulut, telinga, mata jangan dilupakan. Tangan dan kaki semua sekali.


Bila dah lama tidak menulis ni, aku jadi canggung sat sebab rasa tak tau nak cakap apa. :) By the way , ini adalah aktiviti aku di bulan Ramadhan.. Hahaha. 

akhirnya aku berjaya instaall Photoshop CS6. Agak canggung for the first try, sebab tak sama macam Photoshop CS3. Well ini hasil kerja aku dengan menggunakan Photoshop CS6

Kata-kata itu lyrics kepada B.A.P - Coffee Shop. 

Tak le comel sangat, tapi aku suka dengan design ini. It's okay for you guys to comment. :) Do follow me at Instagram. ^^ http://instagram.com/aina_aqmal 

Bubyee. Dah nak dekat waktuu berbuka dah ni. Tallk to ya laterr~ :)


You Might Also Like

0 Love Letter(s)

Like us on Facebook