Segmen : Blogwalking "Pink Lady"

05:14:00


Assalamualaikum w.b.t. 

Nampak tajukk tu, Pink Lady gituh. Muahaha.. (Klik gambar untuk join)

Asal-asalnya aku bukanlah peminat tegar warna merah jambu ni. Sebab pada aku, warna ni hanya sesuai untuk perempuan gedik sahaja. -_- Hahaha. Jangan marah. Tapi aku lupa, aku suka layan Barbie. Dan Barbie sangat sukakan warna pink. Jadi, aku termasuk tak dalam ketegori Gedik tu? Memang mengadalah tu kan namanya.

Seingat aku, masa aku darjah satu kebanyakkan barang aku berwarna pink. Ops! Hahaha, tapi bukan my mom lah yang pilih. Aku sendiri yang minta. Kalau tak salah beg Power Puff Girl jenama Swan. Kotak pensel pink. Awww~ Gediiknyaa! XD Tapi bila dah menginjak dewasa. Aiceewaah.

Bila dah masuk darjah 4 aku dah mula tak sukakan warna Pink. Pada aku, warna pink tak brutal. Aku mula sukakan warna merah hitam. Hohoho. Aku rasa maam smart gila masa tu. Nampak macam killer gituh dan style dan brutal. Itu semua gara-gara terpengaruh dengan lelaki. Sebab masa tu, aku rajin kawan dengan lelaki dan aku rasa macam hebat je semua benda lelaki buat. Tak patut betul kan aku? Macam tak bersyukur. Kid. Faham-faham je la.

Naik form 1 aku start ada blog, sebulan selepas birthday aku. Aku terjatuh cinta dengan blog kawan aku, dan aku rasakan sangat comell~~ Aku desak kawan aku ajarkan aku buat blog. Disebabkkan terlalu suka edit blog, pelbagai warna aku guna. Biru, kuning, hijau, hitam merah dan semua. Tapi aku rasa tak puas hati. Kalau aku suka pun just tahan untuk beberapa hari sahaja, lepas tu aku design lagi. Design dan design.

Lepas tu, aku suka blogwalking, banyak blog warna pink-pink ni comel. Serius, sangatt comell~ (terutamanya blog aku.)Mohon block aku secara berjemaah. XD Then, aku pun try la edit kasi jadi warna pink. Lepas pada tu.. aku terus. terus terus. mula jatuh cinta semula kepada warna MERAH JAMBU. Awwww~ Sweett tak? Okay. Gedik. (Kan aku dah cakap tadi? Warna pink ni memang gedik kan? Hhahaha!! Aku je kot jadi cemtu. Orang lain anggun ala-ala Princess Barbie)

Lepas tu, aku sangatlahh sukaa Korea sampai fashion dorang pun aku minat. Cuma aku tak pakailah. HARAM WEH. --'' tak tutup aurat. HAHAA. Warna dorang tu buat aku minat sangat. Pink pastel. Comeelll gila. combine dengan biru pulakk, macam dress ni.


Lepas tu banyak tengokk cerita korea.. Hahaha, MV Kpop pun banyak yang comel-comel belaka, yang lelaki tu serius nampak sangat comel. Hahaha, 

Cuttee Wookiee~ T_T

Kann comel tu? OMG. Hahaha, Okay, Dah mengada lah tuu~ Cumalah. Kalau yang jenis lembut tu warna apa pun dia pakai memang aku sepak dia dalam longkang. Pakai je warna pink ni cuma cara jalan tu still keras. Aku suka tengok laki pakai pink SEKALI SEKALA, nampak berani. (Jangan tenung gambaqq tu lama-lama. Hahaha.)

Sorry banyak cakap kann?

Sekian dari saya. Wehehehe.

Bye-bye.




You Might Also Like

1 Love Letter(s)

  1. awak pun minat Wookie? samelah! die seriously cute! kan?

    ReplyDelete

Like us on Facebook