Berblogwalking sampai tertidur!

14:03:00

Assalamualaikum.

Macam tak logik je aku blogwalking sampai tertidur. Lepas aku join segmen akak Karya Mahirah aku pun memulakan berblogwalking ke semua list yang ada.

Sampai dekat satu blog tu, ada untuk  invite readers je. T_T . tanpa membuang masa aku yang bagai emas ni.. aku pun terus je pangkah blog tu.

Nak jadi cerita.. 2-3 jam jugaklah aku cuba habiskan separuh bloglist yang tersenarai.

Masuk yang nombor 50 something aku dah mula mengantuk. Lambat beno loadingnye. Kenapa?


Hahaha, sekali aku buka 10 tab + bloglist tab dan 2 tab blog aku. Muahhaha. 

Tapi tak de lah lambat gila. Boleh tahanlah.

Tak lama lepas tu. dah boleh buka semua.

Aku tak sedar bila aku tertidur. Sedar-sedar leher aku dah sakit gila nak gerak. T___T

Yelah kebetulan semalam aku tertidur lewat. Bangun awal. Kononnya nak tidur pukul 12 tengah hari sebab tidur pagi-pagi ni rezeki susah masuk. ye dak?


Last-last tertidur juga aku dekat depan lappy berbantalkan Bantal. Hehehe, mujur berbantalkan bantal. Kalau berbantalkan laptop. Mau rosakk agaknya? T__T

Sekian. 



You Might Also Like

6 Love Letter(s)

  1. selamat bersegmen. gigih sangat tu sampai tertidur :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe, itulah, rasa mcam dah secawan kopi minum tadi. tapi tak berjaya juga~ TT__TT

      Delete