Luckyy Agaiin~

20:25:00

Assalamualaikum. Tadi masa blogwalking dekat blog.. terjumpa pasal Top 20 Bloglist Ieka Farhana.

Baca-baca entri. Oh, macam aku pernah join. Lepas aku baca entri beliau. Eh? Url blog yang first tu... macam aku kenal. macam kenal je. XD

Okayy. Hhaha. Blog aku la kann tu? Sengal. Ada nama blog korang? Sep sikit! ehe. :3
Actually aku tak tahu pun nombor aku nombor 20. XD

Alhamdulillah dengan izin Allah, dapat juga aku. huhu. Rezeeki ni. :3 Baru je semalam dapat hadiah. Haih. Untungg nasib badann. Hahaha. Buat yang tak dapat jangan kecewa ye~ Inshaa-Allah ada rezeki korang nanti. Jangan give up! ^^


 Jom jenjalan secara berjemaah. ke blog beliau. Thanks sis. ^^


Still tak de mood. Kenapa eh? Walaupun berita ini sepatutnya mengumbirakan hati den yang pelik semacam sejak malam semalam. T___T

You Might Also Like

15 Love Letter(s)

  1. tahniah! sepp sikitt.. hehe.. ^^,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe. Thank you. Tahniah juga kak.(/^▽^)/

      Delete
  2. Allhamdulillah sis... tahniah yer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Pn. Alhamdulillah. Hehehe(^⊆^)

      Delete
  3. tahniah :) dah dah cepat panggil balik mood tu. hehe

    ReplyDelete
  4. Tahniahhh :)
    p/s: jgn badmood2, nanti tak comel :P :)

    ReplyDelete
  5. Tahniah. semoga terus berjaya dalam setiap segmen

    ReplyDelete
  6. Yeeaayhhh!! Tahniah Aina :) Wah2, rezeki..alhamdulillah :)

    ReplyDelete