New Look, Raya dan.. Blabla.

Assalamualaikum. 


Ehem, seronok beraya? Seminggu raya hari tu, penuh dekat timeline twitter dan facebook sebab bising tak dapat duit raya. Yelahh, logiklah kan majoritinya dah semakin meningkat usia, ketinggian dan kematangan wajah.. Sapa nak bagi kan? Tapi kalau mama aku, dia bagi dekat sapa yang tak khawin lagi. Hamboiih. -_- Itu yang masa aku perhatikan bila saudara mara datang la dan ziarah family. 

Kalau bukan saudara? I don't know. Haha. Aku pun insan yang tidak terkecuali sebab tak dapat duit raya kadang-kadang. Okay KADANG-KADANG je. Tapi aku pergi rumah jiran-jiran dorang bagi budak-budak besar dapat duit lebih. Omgee~ Kenapa semua orang tak buat konsepp tu. T__T

Tapi Alhamdulillah, dapat juga RM 100 lebih jugalah. Sekarang tengah fikir nak buat apa dengan duit-duit tu. Adik kembar aku dah selamat simpan duit dorang di Kedai Telefon. =_='' Suka hati uolls lah, janji tak usik duit I. Emm.

Adik Bongsu aku, beli Anak patung RM 10.00 yang ada tukar-tukar baju tu. Hmm. Ayah belanja. So duit raya dia simpan. 

Sengaja aku blurrkan gambarr tu, Haha. Nampah seramm aih. Haha.



So, stop cakap pasal Raya. Sebab Raya tahun ni memang penat + happeningg gila-gila. Alhamdulillah. Best. Even tahun ni kita tak balik kampungg~ :)

Neww lookk! See, nampak takk? Hahaha! Kenapa aku tetiba je tukar header 'Sky Love' bagai dan warna biru semuaa? Tak adalah biru semua. icon-icon tertentu masih berwarna pink. Kenapa? Sebab aku malas. Aku MALAS kay. *geleng kepala*

Kenapa aku pakai eh? kenapa? Sebab aku dah off mood raya dan nak fokus menulis benda tu. Okay. Aku try. Sebab benda tu aku buat pada 2 tahun lepas. Yang aku suka buat edit gambar-edit gambar dan edit gambar. Cerita tak habis pun. Hmm. --' 



Sebenarnya banyak lagii untuk cerita ini sahaja. Tapi..tapi.. hard disk rosakk weh. --'' Habiss semua gambar family, bahan photoshop aku, dan segalanya. 300GB burnn cam tuu jaa. Hmm sedih weh. sedih weh. Sedihh gilaa. Termasuk cerita ni.. Dah tak ada.. Jadi.. aku rangka lain. Em.. :)

My friend cakap.. 

"Aina.. hang ni buat cerita punya la macam-macam.. tapi tak pernah siap.
Kata nak jadi noveliss.. bla..bla..bla.."


Okayy. Seriously, aku sendiri pun tak tauuu kenapa. Bila dah sampai beberapa part aku mula nak buat Cerita baru. Hmm. Padahal tiada siapa nak bacaa pun. *sapu air mata meleleh sampai telinga*

Tapi bila aku baca balik quotes yang aku create khas untuk Sky Love ni.. aku rasa bersemangat. Aku rasa macam satu kata-kata untuk diri aku yang sedang sakit ni. 


Oh by the way.. kalau sudi.. jemput lah baca.. 



Kenapa aku suka tajuk dalam bahasa Inggeris. Sebab aku rasa macam kalau guna bahasa melayu. Tajuk tu jadi klasik. Haha. gedikk kau.


Aku actually dalam mood eksaited dengann cerita ni. Aku memangg. Hm.. --' Suka over-over. Kenapa eh? 

Aina Akmal

AINA AKMAL. Seorang gadis comel yang berasal dari utara Malaysia. Punya impian sebesar alam semesta dan seorang yang bercakap banyak. Pemegang status pelajar seumur hidup. Keep learning and never give up adalah prinsip beliau. Masih bujang terang tang tang kata orang. Nak berkenal? Boleh jenguk bawah ni.

No comments:

Post a Comment