Time ni la nak rosak pun..

03:51:00

.Assalamualaikum

Selamat tengah malam semua. Sorry lah buat entri stress-stress plak dekat sini.. Hmm. Kenapa plak Aina nak stress ni?

Dah la.. Tengok jam phone pukul 2:57 pagi. Dah nak dekat 3 pagi dah.

Aku tak pasti sama ada laptop atau charger laptop yang buat hal. Rosak pulak. Hmm. Sedih hati ni.. Kalau charger rosak tahan la laagi. Kalau laptop?

Menangis aku weh. Eleh. Sebenarnya aku tengah tahan nak menangis. Cengeng aku ni ye? Laptop rosak ke charger rosak ke. Dua-dua aku sentap. -(>口<-)

Adik aku marahkan aku. Semua benda nak nak nangis. Ceh. Kejam hang. Geram aku. Sudahnya aku cebik je la.

Aku baru semangat nak sambung menulis Sky Love part 4 . dah banyak page dah aku tulis. Tapi.. Tapi.. Tetiba plak jadi macam ni. Sedihh wehh. Sedih.

Nak kena cakap dengan mak ayah pun satu pasal lagi. Apa patut aku buat? ><

Kalau kata lappy yang rosak? Aku tak tau nak cakap apa. Dengan Photoshop..Paint SAi dan etc. Gambar raya tahunn ni pun ada weh. Haihh. T___T Banyak software kesaayangan aku dalam tu.

Kalau di paksa pilih antara Laptop aku jatuh ke gaung atau Zul Ariffin/Donghae/Ammar Bahrain. Aku rela mereka itu jatuh ke gaung daripada laptop aku. Hahaha. Kejamnya hang Aina. Hensem dorng tuu. Kesahh? Haha.

Life aku tanpa laptop umpama layang-layang tanpa tali. Ye. Aku kalau tak de internet tahan lagi.. Tapi.. Please. Not my laptop. It my Everything. Sob sob . *banjir kedah aku menagis*

Terukkan aku? Nak buat macam mana.. Dari aku kecik mama dah belikan komputer khas yang betul-betul punya. Bukan yang abc tu. Kay. So... Laptop dan aku berpisah tiada.


Dan aku berharap.. Bila aku bangun.. Everything is gonna be okay. 


Nak blogging pun satu pasal. Dengan segmen lagi. Entah lahh wehh. Ada rezeki.. Ada la.. Kalau tak ada.. Rabak jugak la duit raya aku nanti. Ada dalam RM 100 je. Haih.

Tak baik merunggut Ainaa.

Innallahamaasobirrin! Yeah.

Ada tak sesiapa nak belanja laptop dekat aku satu?

Tak puas update pakai phonee~ sesmart smart phone. Tak de la smart dalam memberi kepuasan.

Sekian. Papai. :(

Heartbroken,
AinaAkmal.




You Might Also Like

9 Love Letter(s)

  1. Awat dengan lap top tu Aina? huhu cian dia.. akak pun dulu laptop problem. betul mmg tak boleh hidup tanpa laptop sbb kita nak menulis. sanggup beli baru yang murah janji boleh pakai.. hantar repair klu rosak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tau lah kak. Sedih sangatt. Kann? Sob sob. Nak hantar tu na jugak la.. Tapi.. Duit tak de. Parents mesti suruh guna duit sendiri . ahaha. (*/∇\*)

      Delete
  2. Sabaq na Aina :) InsyaAllah, minta2 semua ok..takmo cengeng2 tau :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huhu.Harapnyaa macam tu lahh. Amin. Heehe. Demi kak mimi.. Aina tak cengeng dah. Hukkhuk. Hehe. (´ε` )♡

      Delete
  3. eh, kita geng aar nih. laptop akak pun banyak probs, selalu hang dan berat. sbb tuh akk selalu online dlm hp je, tp bateri pn cpt habis. huhu.. sbr yee, youre not alone. muehehe~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengah nak up smgat menulis dan blogging.. Tetiba cam ni plak.. Rasa macam nak downn je. Huhu tulah. Bateri tahan setegah hari je kalau pakai phone. Hahaha. Yes. I'm not alone. Huhu. (*^3^)/~☆

      Delete
  4. laptop wan pulakproblem batri dengan screen light.... dia selalu dim sendiri... rasa mcm nak bakor beli baru je.....hahahaha

    ReplyDelete
  5. adoyaiiii... sedihhhh btl niii.. laptop akak pena rrosak.. sebenarnya yg rosak bateri dan charger. beli baru beli baru. last2 laptop rosak.. last2 laptop ayah akak jadi mangsa utk melayan blog kannn.. last2 dpt laptop baru nihh hah.. hahahahaha sabaqqq nahhh..

    ReplyDelete
  6. hehe. hati tisu gak aina ni ye. sabo ye. kite tau macam mana rasa dia. nak blog guna smartphone memang leceh sikit sebab tak puas. doa2 la dapat laptop baru plak pasni.

    ReplyDelete