10 Days Challenge : 8th Day : 8 Fear

08:00:00

Assalamualaikum.

Pftt~

1. Allah

-No description-

2. Manusia garang.

Aku fobia dengan manusia garang sebenarnya. Bila aku fobia aku mulalah nak muntah -muntah semua. Kalau ayah tak apa. Tapi kalau senior. Aku rasa macam nak demam. Serius.

3. Lelaki pakai rantai

Aku tak tahu kenapa, pada aku lelaki MELAYU pakai rantai memang aku takut. Aku tak rasa kewwl(cool) aku rasa takut tengok dorang. Sebab pada aku dorang ni orang JAHAT. Sorry to say lah ye. Well dorang ni sebenarnya hebat . Kenapa?

 hebatnya dorang lawan CAKAP ALLAH. 

4. Kehilangan.yang tersayang.

Ini benda yang aku rasa semua orang tak nak rasa. 


5. Katak

Bukan takut lebih kepada geli. Kalau takut tak de nya aku nak kutip. Aku kalau jumpa katak letak dalam plastik lepas tu kejar adik aku satu rumah. Tapi sekali katak melompat keluar, hahaha, menjerit mengalahkan pontianak!


6. Tengok muka orang tua.

Ini memang aku sendiri tak tau kenapa, aku tak boleh nak tengok. Aku takut. T___T
serius.


7. Semut

Bukan takut tapi geli. Aku tak suka tengok semut banyak-banyak. Aku akan sembur air. Maaf. Tapi aku tak tahan. T___T

8. Dengan kenangangan lama.


Okay that's all. papai

Sekian.







You Might Also Like

6 Love Letter(s)

  1. Ok, yang no 5 tu memang Cik Mimie takut giler2!! sentuh xboleh, tgok xboleh..haish, boleh pengsan tahap ketakutan dia..

    ReplyDelete
  2. Err..anak pun geli kayak..geli dengan badannya yang licin tu..huhu

    ReplyDelete
  3. geli semut?hehe
    salu dengki semut..hahah

    ReplyDelete
  4. Geli masuk dlm kategori takut ye aina. Hehe. Lipas takut x?

    ReplyDelete
  5. tak suka lelaki pakai rantai jugak !

    ReplyDelete
  6. kalau diri sendiri garang, macam mana pulak? =P

    ReplyDelete