Ahad Sepi : Sakit

            It's hurting my heart so much.. :(

Pyong~

Aina Akmal

AINA AKMAL. Seorang gadis comel yang berasal dari utara Malaysia. Punya impian sebesar alam semesta dan seorang yang bercakap banyak. Pemegang status pelajar seumur hidup. Keep learning and never give up adalah prinsip beliau. Masih bujang terang tang tang kata orang. Nak berkenal? Boleh jenguk bawah ni.

19 comments:

  1. http://sayasukala.blogspot.com/2014/09/liebster-award-tagged-by-dunia-chien.html Tag Awak

    ReplyDelete
  2. betul tu..bila terlalu mengharap sangat..tinggi menggunung. memang hancur luluh la bila tak dapat apa yang diharapkan :(

    ReplyDelete
  3. jangan kata ni ayat tengah putus cinta. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehh. tak ni ayat untuk orang putus urat lah kak. :3

      Delete
  4. yes. It's true...Bila kita terlalu sayang, terlalu percaya nanti bila satu hari dipermainkan, hati jadi hancur macam kaca berderai (ceh ayat aku nihhhh)...

    ReplyDelete
    Replies
    1. cewahh. bolehh buat skrip drama. eceewahh. haha

      Delete
  5. setuju.. the conclusion is.. dont hope for anything to happen.

    ReplyDelete
  6. Alololor...sapa yang sakitkan hati aina ni? meh Cik Mimie balun die..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. Entahlah cik mimie. Manusia yang tak bertanggungjawab. hahaha

      Delete