Celebrate Birthday Mama!

08:00:00

Assalamualaikum.

2 hari lepas..punya ceroiytaa huhuhu.

Besday without cake sebab bukan semua orang nak makan kek sangat pun..Lols.Haha


Lihatt lahh, aku sibuk nak ambil gambar ayam tu. adik aku sibuk nak MENG'AYAM'kan diri beliau. Hahaha. 

Kitaorang pergi makan-makan dekat RFC @ShahabPerdana Alor Setar

Actually my mama punya birthday masa 8 Ogos. Tapi.. ayah aku tak nak celebrate yang real punya. Ayah aku nak celebrate yang dalam IC. T____T . 

Kiranya mak aku dapat wish dua kali . Haha. Yang real birthday aku dengan adik aku yang Alya je wish. Yang birthday IC, Ayah, adik kembar aku wish~ Tungg leeww 2 kali besday. Haahaha!



My twin sister melompat sakan dekat dalam restaurant sebab tak ada orang. XD hahaha. Best gilaa!


Adik bongsu aku yang nak menyibuk masuk masa kakak kembaq dia amik gambaq. Hahaha. 

Haha, memang aku tak taruk gambar mama dan ayah dan aku dan adik lagi sorang sebab aku tak nak. Hahaha.


Kenapa RFC? 

Sebab ia adalah jenama bumiputera dan yang penting orang ISLAM! 

Tapi bisnes dia merosot beberapa tahun ni akibat masalah-masalah dalaman. Macam-macam khabar aku angin aku dengar. 

Jadi, aku sebagai Muslim kena la support Muslim yang lain berniaga kan?

Ayam dia memang sedap! Penuh dengan herba. Sekali korang makan.. hahaha, memang kentut-kentut lah. Lols, haha!

Kbai~ 

#SupportMuslimPRODUCT
#HPA@RFC

Hadiah selfie makanan untuk awok. XD
Aku tak ingat apa nama dia ni. Hahaha Mula huruf 'T'. 


Sekian. XOXO




You Might Also Like

6 Love Letter(s)

  1. Wah, meriahnya :) Selamat hari jadi untuk emak Aina :)sedap betul ayam tu :) nyum3!!

    Tag aina : http://norshamimi.blogspot.com/2014/09/segmen-2nd-giveaway-blogwalking-by.html

    ReplyDelete
  2. pernah makan. sedap gila. tapi tak banyak cawangan kan.

    http://rainfallasleep.blogspot.com/2014/09/the-liebster-award-by-budak.html

    kite tag aina :)

    ReplyDelete
  3. bukan main seronok lagi twin sister tu melompat ek..hihi, x kisah la kan dik yang penting hepi maa..tapi serius tergoda akak tengok ayam goleng tu..memang terbaeekkk!!! apapun, happy birthday to mama aina..

    ReplyDelete
  4. Oh ada kembar? Bestnyer..

    btw happy belated bday aina :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak teja. bukan besday kitaalah. bahaha. besday mama. ><

      Delete