Emergency Leave!

08:31:00

Assalamualaikum dan selamat pagi.

Apahal dan ber'EL'-EL ni ha? Semalam aku gurau-gurau dengan Kak Budak kat Wassap kata aku EL dari blogging konon-konon nak layan drama Korea. Tapi memang aku layan lah, meheheh.

Aku nak kucing macam ni sekoq. Sangat sweet. Hehehe.

Tapi hari ini aku memang EL betul-betul lah. Hahh~ Demam! 2-3 hari ni tekak kering, lepas tu selsema. Aku rasa ni penangan tiduq air-con la ni. tskk.. tsk.. 

Aku sejuk sampai aku paksa adik aku peluk aku pukul 5 pagi. 

"Angah peluk la. Kakak sejuk ni." 
Comforter yang tebal tu pun dah tak berkesan. Memang sejuk habislah! O


EL dari dunia blogging sat. Hahaha.

Okayy, papai~ 




You Might Also Like

22 Love Letter(s)

  1. get well soon Aina..mkn ubat tau!

    ReplyDelete
  2. alahai, ciannya aina...

    moga cepat sembuh ya..kalau perlu gi klinik tau..

    ReplyDelete
  3. get well soon dear..
    heh,kucing bleh urut2 mmng nak sekoq jugak~

    ReplyDelete
  4. alololo. sian dia. haha. takpe EL ni x potong gaji. moga cepat sembuh.

    ReplyDelete
  5. @Cik Mimie Amenn. InshaaAllah. :3 Ubat tak makan lagi. minum susu je dulu. Nanti malam baru makan ubat. Hehe. Tq. ^^

    ReplyDelete
  6. @Bbwana adienia Kesian.. kesian kesian. *upinipin* Hehe. Hahaha. ayah dah ajak tadii. tapi malass pulok nak ke klinik. hehe.

    ReplyDelete
  7. @yong norliza Haha. Ameen. InshaaAllah . Ha'ah kan? Sweet je kucing tuu. Nanti Aina cari hantar satu kat rumah akak. Hahaha. :3

    ReplyDelete
  8. @budak HHaha. Itulahh. Im da boss kan?Hahaha.amenn. ^^ tq. ^^

    ReplyDelete
  9. @Nazatul Nazurah thankk youu weh. hehehe InshaaAllah.. ^^ Ameen

    ReplyDelete
  10. Aloh cian dia. Get well soon yaa!

    ReplyDelete
  11. Hahaha, tu lah main2 lagi.. kan dah EL.

    ReplyDelete
  12. @nur as Terima kasih kak. Hahaa :3 Ameen.

    ReplyDelete
  13. @Ratu Pimples ahehehe. terima kasih Amin. InshaaAllah ^^

    ReplyDelete
  14. Adik peluk x?
    Alahai syian dia..
    Semoga cepat sembut ye.

    ReplyDelete
  15. @Nurashikin ZA a.k.a NAZECK Hahaha. mujur dia peluk. kurang sikit sejukk. :3. thank youu. ameen. ^^

    ReplyDelete