Freebies : [Home] [Newer] [Older] Upin Ipin Icon {1}

19:56:00

Assalamualaikum,

Ada yang minat? Haha.

Just untuk follower aku je ye. Siapa nipuu. Hahaha, kau jawab dekat akhirat nanti. Satu lagi, jangan re-freebies ye. Aku jumpa, memang sakit kauu kena nanti. HAHA.
*gelak serius*


http://i.imgur.com/kMPcSJY.png

http://i.imgur.com/OSLo9MP.png

http://i.imgur.com/XP62ait.png

Mohon comment kalau nak ambil ye~ Sekian.

Tak amik pun komen. HAHAHA. -_- Papai~

You Might Also Like

9 Love Letter(s)

  1. wehh ni comel sangat! pandai ko buat T.T

    ReplyDelete
  2. @Nazatul Nazurah ko boleh je buat, kan kau dah ada ps, haha, :3 senangg joo wehh. btw thank youu. Hehe.

    ReplyDelete
  3. @nur as hehehe, ni bercita-cita nak ganti mei mei kah? :P

    ReplyDelete
  4. Alolor..comeynye upin ipin ni :)

    ReplyDelete

Like us on Facebook