Kalau aku nak buat bisnes bolehh dak?

21:22:00

Assalamualaikum dan selamat malam. ^_^

Tetiba malam ni, aku fikirkan nak buat satu bisnes. Boleh ke? Well bisnes edit blog design dan etc.

Aku ada terfikir nak buat.

Ayah aku bagi big-big support untuk aku.

Mama pun sama. Mama cakap ambil upah design je.

Ayah aku kata ambil upah design kad khawin. Boleh jugakkan?

Boleh korang bagi pendepat?

Please, sekurang-kurangnya nanti aku boleh bincang dengan parents aku untuk buka akaun bank ke or what so ever lah.

And dapatlah aku upgrade laptop sikit. Pakai yang lagi smart untuk maju setapak lagi. Inshaa Allah.



Please..aku harap sangat pendapat awok-awok semua. Maybe korang rasa tak payah ke apa ke. Just give me your opinion.

kalau nak tengok hasil edit-edit aku , boleh klik sini | sini | sini |sini

Thank you. :)

You Might Also Like

11 Love Letter(s)

  1. good job tuu aina.. edit blog ok, design kad kawen tuu tip top laa.. duit dpt bganda2.. nt akak kawen snang la order dgn aina je. kehkeh

    ReplyDelete
  2. salam adik tomey..

    akak sokong sangat kalau aina nak buat bisnes design sebab memang aina ada bakat dan kepakaran dalam bidang ni..so, apa salah untuk mencuba..tidak rugi mencuba..insyaallah pasti semuanya bejalan dengan baik..

    p/s: lupa nak bagitau, akak masukkan aina dalam bloglist akak..special penghargaan buat aina sebab tolong akak..^_^

    ReplyDelete
  3. boleh ja ambik tempahan..sebab aina buat lawa..pandai edit.. :)

    ReplyDelete
  4. kecik2 dah ada otak bisnes, best ni aina... teruskanlah.... kaksha pun terpinga2 nak cari jalan menuju rezeki ni...haha

    ReplyDelete
  5. boleh la dekk... akak caye adek bolehh.. adik pandai edit laa.. buat blog .. tgk header akak.. kak nadya .. cantek kan.. ramai yang puji.. adek teruskan kalau dah ade niat tu.. In Shaa Allah kitorang support ye... betol juak cakap ayah tuhh.. ambik upah design kad kawen pon oke.. tgk gambar yg adek edit untuk e-novel tuh.. cantek sgt.. gambar yg adek post dekat fb pon cantek.. teruskan usaha adek nk buat bisnes tu.. jangan takot.. maka ayah dah support.. :D

    ReplyDelete
  6. Bolehhh sgt-sgt. Ada kemahiran, ada kesungguhan...berkat doa mak ayah, pasti berjaya.

    ReplyDelete
  7. U can do it aina :)
    Cuba la start dgn edit design blog dulu pastu try kad kawen ;)
    Hehe. Yg penting niat. Nak lg elok aina buat istikharah. InshaAllah Allah bantu buat keputusan.

    ReplyDelete
  8. akak sokong niat baik tu..boleh tambah income dan rugi kalau ada kemahiran tapi x digunakan sepenuhnya

    ReplyDelete
  9. Of course~ Boleh beli barang guna duit sendiri, baru rasa bermakna sikit. Tapi jangan mahal sangat ye, mana tahu saya nak order sekali. :3

    ReplyDelete
  10. Sokong Aina 200% nanti boleh Cik Mimie tempah kad kahwin dengan Aina,,opps :)

    ReplyDelete
  11. thanks semua atas support~ inshaa-allah. one day. akan berdirinya sebuah perniagaan milik aina. :)

    ReplyDelete