Liebster Award : Tagged by BUDAK

00:55:00

Assalamualaikum


Thanks Sys 

SOALAN :

1. Pasukan bola sepak pilihan anda.

Hahaha, Chelsea kot. // Tak beberapa amik tahu. Haha.


2. Lagu patriotik kesukaan anda.

Dalam dua tiga hari ini minat lagu ' Di Sini Lahirnya Sebuah Cinta ' // betulkan kalau salah dia punya tajuk. Hahaha. Best lah. Satu-satu lagu patriotik yang aku minat. Hahaha, biasalah semangat patriotik tak berapa nak tinggi. HAHA.


3. Berikan nama negeri yang anda sedang duduki dan berapa buah daerah yang terdapat di dalam negeri tersebut.

Negeri JELAPANG PADI. Kalau tak tahu, sila masuk sekolah semula. Haha. Daerah? Rasanya ada 10 lebih. Hahaha. Tak ingat lols. T___T


4. Asam pedas berasal dari negeri mana?

Negeri Sembilan kah? ke sepuluh? sebelas kot.


5. Dalam banyak-banyak pantun, pantun apa yang paling anda sukai?

Dua kerat.


6. Kalau celup stoking putih dalam air yang berwarna merah, stoking jadi apa?

Jadi baju. It's magic water you knoww~ HAHA.


7. Apa yang anda faham tentang "buah cempedak diluar pagar, ambil galah tolong jolokkan".

-_- Entahlah. pepatah yang kenal masa darjah satu.


8. Dalam banyak-banyak negara, negara mana yang mempunyai banyak artis KPOP?

SOUTH JAPAN!


9. Siapakah yang mencipta blogger.com?

Anon.


10. Pertahankan blog anda dengan mengatakan bahawa blog anda sangat best dan sebab kenapa ia dianggap best.

Hahaha, sebab blog ni blog budak baik dan ini blog aku. memang best dari orang lain. HAHA. // Entah menjawab ke idok soalanya. T__T


11. Apa perasaan anda semasa menjawab soalan-soalan diatas?
Lawookk~ HAHAHA! Buat lah soalan lagi. best soalan macam ni. HUAHAHA!


SOALAN TAMBAHAN :


12. Berikan sebarang komen tentang budak yang memberikan soalan diatas.

Akak tanya pasal budak yang buat soalan ke? atau akak tanya pendapat soalan tersebut. Hahaha. XD


13. Adakah anda menggunakan google.com untuk menjawab soalan diatas?

Guna OTAK.COM

Maaf kalau ada kesalahan. T_T
Papai~

You Might Also Like

4 Love Letter(s)

  1. sempoi jawapan aina.... hahahaha... nice brain....

    ReplyDelete
  2. hihi..gigihnya aina buat entri kan..bagus2..thumbs up!!!!^_^

    ReplyDelete
  3. mekaseh aina jawab. hehe. nak soalan lg ke? kena fikir dulu la sebab kena ada kelainan. hehe.

    ReplyDelete
  4. Soalan budak memnag mencabar..hahahah

    ReplyDelete