Liebster Award : Tagged by Cik La

17:05:00

Assalamualaikum


Maaf ye sebab lambat jawab. Simpan dalam draf. >< 

Thanks 

Jom start Q&A! ^^

Sejak bila anda berblogging?
Sejak form 1. dan kurang aktif masa form 2 dan 3.

Siapa blogger favorite anda? Bagi 3 orang.
Hahaha, semua orang~ :p [ jawapan kasimm selamat. ahaha! ]

Apa tabiat pelik yang anda rasa anda tak boleh nak buang?
Hahaha, banyak sebenarnya tabiat pelik aku. Tapi tak rasa nak buang. Haha.

Tempat paling jauh anda pernah travel?
Hahaha, entahlah. Jarang travel. T__T

Apa filem pertama anda tengok kat panggung wayang?
Tak pernah masuk. Ayah tak izinkan. Tempat maksiat kata ayah. Aku nak tunggu MTAS buat filem esok. Inshaa-Allah aku pergi. HEHE.

Apa tujuan anda berblogging?
Suka-suka, bosan lols mengadap twitter dan facebook. Dekat sini aku boleh dapat ramai kawan~

Siapa yang paling rapat dengan anda selain dari keluarga?
Sahabatt~ Mereka tahu perangai aku yang macam mana. Time aku marah mengamuk, bengang. Hahaha.  Suka balas makanan dorang. Tskk, mujur aku baik sikit dari Hitler je. T___T


Cerita sikit apa yang menarik pada diri anda?
Alamak apa yang menarik ye? Otak aku genius. Hahaa. T___T [batak gila hang Aina]

Apa makanan dan minuman favorite anda?
Ayam. Ayam dan Ayam. Tapi tak ada jus ayam. Jadi aku suka fresh orange, apple juice. Hamboihh. :p hot chocolate Lagii.. Radix Coffee. Banyak gilla bakk hang

Komen ikhlas pasal blog cikla...
Serius aina tak pandai nak mengomen blog orang~ Just orait. Maybe akak boleh buang widget yang tak berapa penting seperti kelendar,  sorry yee. >< akak tanya aina jawab. ToT

Siapa penyanyi dan pelakon favorite dan sebab apa suka bebenor dengan deme?
Omggg~ Ini part yang aku suka  gillaa. OMGG!

1. Lee Min Hoo.
2. Kim Hyun Joong
3. Kim Bum
4. Bi Rain
5. Lee Joon
6. Lee Donghae
7. Ryeowook
8. Lee Teuk
Sebab sukakan dorang? Hahaha. Sado, hensem, seksi. Lols. T___T


Bila birthday date anda? Manalah tau tetibe cikla termurah hati nak bagi present... hehehe...

9 April. Hehehe. 

Done, Adios. T____T Maaf ye kalau terkasar bahasa dan terguriss mana2. Ecewahh. Hahaha

You Might Also Like

3 Love Letter(s)

  1. no 2 dan 3 tu akak punyaa... heee :D

    ReplyDelete
  2. @Eda Johari Hahaha, janganlah.. T___T sob. sob.

    ReplyDelete
  3. Mr the all shared terbaik :)
    Kite tgk wayang dgn member perempuan. Hehe. Tapi x selalu

    ReplyDelete