Requested Edit Blog from SITI YANG MENAIP

Assalamualaikum.

Selamat petang semua. Cewahh. Maaf ye tak sempat berblogwalking hari ini. 2-3 Hari aku melawat masa tengah malam je. Sebab aku busy sikit dengan tanda kertas. Hahaa. Tapi jangan salah faham aku bukan cikgu okay~ Yee Het!

By the way. Aku semalam berwassap-wasap dengan sis siti a.k.a cikgu.

Sembang punya sembang maka terlahirlah blog yang beri diberni nafas pudina baru. hahaha dengan lelehan coklat. Ouch!


Tadaa~ Aku persembahkan blog Sys Siti. Sapa tak kenal kan? Cewahh! 

Aku lupa nak printscreen blog wajah sebelum ni. T___T Kenapa aku selalu lupa benda tu. ASDFGHJKL~ T___T



Nah buat siapa yang stil tak kenal-kenal lagi akak comel ni. Ni ha header lama beliau. 

Aku sempat grab yang ni je. T___T sadioss betul aku ni. sob. sob. 

Apa-apa pun, thanks kepada akak kerana sudi beri kepercayaan kepada Aina dan support Aina. :)

Cikgu nanti lepas habis SPM, Inshaa-Allah Aina akan focus buat editing ye~ Hehehe.

Apa-apa pun, jom terjah blog akak ni ramai-ramai! :)



Nak tengok hasil aku yang lain?

Check this out.




Thank you~ Berminat? Hehehe. Boleh wassap sama aku yee~ Boleh minta dekat Pesbuk. 

Sekian.

p/s : Konsep aku selalunya untuk meringankan blog. Jadi segala benda yang tak penting dan memberatkan blog akan di buang. Sekian.





Aina Akmal

AINA AKMAL. Seorang gadis comel yang berasal dari utara Malaysia. Punya impian sebesar alam semesta dan seorang yang bercakap banyak. Pemegang status pelajar seumur hidup. Keep learning and never give up adalah prinsip beliau. Masih bujang terang tang tang kata orang. Nak berkenal? Boleh jenguk bawah ni.

9 comments:

  1. Aina memang hebat dan punya bakat besar dalam bidang ni.keep it up dear..^_^

    ReplyDelete
  2. ohseeem..!!! akak sukaaa sangat hahaha. the colour memang so my taste. thank u darling..

    ReplyDelete
  3. wahhh cantekny aina edit...berape ni rege nak edit blog ni? saje survey2 dulu ye...heheheh :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaha. tq. buat masa ni. tak de bayaran yang lagi kak. hahaha. dalam bahasa lainnya free. mehehehe. ><

      Delete
  4. Haha suka lupa nak printscreen gambaq lama. Lawa la aina edit blog kak CT tu. patot la bz :)

    ReplyDelete
  5. hahahaa seronok tengok blog ct yang baru... ceria je... comeyyy macam dia jugak... pandai aina buat... ok tumpang jelesssss banyak2...

    ReplyDelete