Segmen Blogwalking : When I Was A Kid (LUCKY BLOGGER)

Assalamualaikum.

Maaf atas kelewatan aku mengumumkan tentang segmen yang aku anjurkan.

Maaf sangat. Walaupun aku ingat. Tapi aku selalu-selalu sangat sibuk dengan benda lain. Ya benda lain. Benda apa, aku sendiri tak ingat,

Masih ingat ke segmen tu? Hahaha, dah expired date selama seminggu. Adioss. Kalau makan pun boleh keracunan makanan. T__T


Okay, jom ke tajuk utama.

Ingat tak janji aku pasal ada hadiah kepada insan yang bertuah? Ingat tak? INGATT TAK? HAHA.

Tapi maaaff sekali lagi.. hadiah yang di janjikan tidak dapat di beri atas sebab-sebab yang tak dapat di elak. ecewahh.

Jadi.. tetap ada habuann diaa. Top RM 5. Hok oloh 5 rengget je? T___T Okay lah, aku ni dah la ada duit raye je tau. duit poket mana ada. sebab tak sekolah. cuti. Sob.. sob.

Jadi the lucky blogger is..

*drum roll*
siapakah inssan tersebut?



Di sebabkan adik manis ni bakal Exam esok, maka akak ucapkan selamat maju jaya untuk EXAM ye. :) Stay strong my dear. 

Dah habis exam esok tuntut dekat akak. ^^


Sekian. Maaf sebab lambat update.

Thank you kepada join. Best sangat baca korang punya life. Ada yang bahaya,ada yang kelakar, ada yang sedih. Macam-macam ada. Feeling gila aku baca entri korang semua. Thank sesangat.

Inshaa-Allah rajin sikit nanti aku buat lagi segmen. Jangan tak join pulak. Hiks.Hiks. Terharu sebab korang join. ~T___T

Papai~



Aina Akmal

AINA AKMAL. Seorang gadis comel yang berasal dari utara Malaysia. Punya impian sebesar alam semesta dan seorang yang bercakap banyak. Pemegang status pelajar seumur hidup. Keep learning and never give up adalah prinsip beliau. Masih bujang terang tang tang kata orang. Nak berkenal? Boleh jenguk bawah ni.

9 comments:

  1. tahniah!! untungla dapat topup free hehe

    ReplyDelete
  2. uhwaaaa! taniah yang bertuah tu.. topup freeeee wee.. xDD

    ReplyDelete
  3. Tahniah kepada pemenang dan jugak gudluck untuk exam :)

    ReplyDelete
  4. :o Cerita merapu tu menang? Waa thanks kak Aina~ ^^ Thanks juga untuk yang ucap tahniah & wish. :D Saya tuntut di fb ya!~

    ReplyDelete