Truly Sorry

Assalamualaikum.

Aku tak tahu sama ada ini cuma perasaan aku sorang je atau betul.

If I'm hurting you. I'm truly sorry.
From the bottom of my heart. I'm so sorry.

Aina tak tahu apa salah aina.. tapi.. aina mintaa maaf sangat-sangat kalau ada menyakiti hati tanpa sengaja. Maaf sangat.

Sekian. :)

Aina Akmal

AINA AKMAL. Seorang gadis comel yang berasal dari utara Malaysia. Punya impian sebesar alam semesta dan seorang yang bercakap banyak. Pemegang status pelajar seumur hidup. Keep learning and never give up adalah prinsip beliau. Masih bujang terang tang tang kata orang. Nak berkenal? Boleh jenguk bawah ni.

3 comments:

  1. Eh? Seingat saya, saya yang lagi banyak buat salah. Selalu mengada-ngada dan gurau kasar. :'( Kadang-kadang saya rasa saya ni annoying. O_O Apapun, manusia mana tak buat salah kan? Baik, saya maafkan akak dengan syarat akak maafkan saya juga! :D *gelak kejam* <-- Tengok! Sungguh annoying kan? -_-

    ReplyDelete
  2. Maaf anda diterima...hehehe..Aina takde buat apa2 salah pd Cik Mimie..So, xmo sedey2 ye..

    ReplyDelete
  3. eh, what happen sis? huhu. tak nak maaf kan sebab xde salah pon. hehe.

    ReplyDelete