Tukarr wajahh. T___T

Assalamualaikum semuanya. Cewah. Berubah wajah kononnya blog aku ni.
Mesti menyampah je korangkan? Sikit-sikit nak tukar, sikit -sikit nak tukar.

Maaflah aku dah jemu dengan blog aku. Yes, aku memang manusia yang cepat bosan dengan sesuatu perkara.

Hahaha. Maaflah.


Ini wajah blog aku yang lama. Cewah. Hahaha. Putih pucat je kan?

Kali ini aku tukar bukannya sikit ye, aku tukar dari simple template ke blogskin. Hah, mau tak lama aku edit. Dari pukul 9 lebih sampai pukul 5. Memang penat lah gegila mata aku ni.

Header aku tu, aku cedok header lama ja. Malas nak buat dah. Nanti rajin aku buat. T___T 

So, aku pun dah tukar 8share aku punya iklan punya style. 

Ini dulu punya style. Cewahh. Haha. 
Kan aku dah cakap, aku manusia yang cepat bosan. 

So aku tukar iklan aku ke gambar. 
Tada~ Try klik. Ecewahh. Hahaha.










Ada apa lagi aku ubah ye? Cubaa cari. ahaha, siapa menang klik 8share aku. Keh. Hahaha.

Aku punya image dah hover.. Hahaha, ini aku excited sesangat! XD

So sorry aku lama tak blogwalking. Haha, dalam 3 hari dah aku tak blogwalking. Pemalass punya pasal + prob. Hahaha

To sys BUDAK : Nanti malam Aina siapkan task ye~ Ehehe. Baru lepas dapat cari bahan semalam. huhuhu.

p/s : Thanks kepada tag award dekat aku. Esok pagi, Inshaa-Allah aku buat.


Aina Akmal

AINA AKMAL. Seorang gadis comel yang berasal dari utara Malaysia. Punya impian sebesar alam semesta dan seorang yang bercakap banyak. Pemegang status pelajar seumur hidup. Keep learning and never give up adalah prinsip beliau. Masih bujang terang tang tang kata orang. Nak berkenal? Boleh jenguk bawah ni.

7 comments:

  1. Aina memang rajin ce ubah blog Cik Mimie tu...hahaha..

    ReplyDelete
  2. teringin nak guna blogskin tapi kaksha tak pernah pandai, lain buat lain jadi... haha pening kepala main coding ni...

    ReplyDelete
  3. jatuh hati akak wana tengok wajah baru blog aina ni..kaler pun sweet ja..sedap mata memandang..apapun, memang cantik la..gd job dear..^_^

    ReplyDelete
  4. jeles ni. akak pon da bosan tgok blog akak tuu.. bakal diubah jugak. kehkeh

    ReplyDelete
  5. rare kot blog aina :)
    tapi anak panah kecik nau. menggagau sikit nak cari. haha. jgn le besarkan gedabak terus. besar sikit je lg. hehe

    ReplyDelete