Bila aku tersedar aku lapar..

23:46:00

Assalamualaikum. 


Tadi aku bangun pagi, aku tak breakfast. Lepas tu masa tengah hari aku telan nasi lemak pagi tadi punya sebungkus dengan cokodok pisang dengan roti sardin yang di kecik-kecikkan dan juga mini burger. Okay dengar macam banyakk kan? Tapi percayalah ianyaa semua dalam kuantiti yang kecil. Sedih.

Bila dah pukul 10 malam macam tu aku baru sedar yang aku laparrrr. Haha. Aku keluar dari gua tempat aku bertapa dan mencari makanan. Sreeettt *tarik hingus*

Tak ada makanan.


Nowayy~ Aku lapo. Aku lapo. I lapoooooooooo.


Tiba-tiba aku teringat stok Mee segera, (Bahasa bakunyaaa~T_T) dekat dalam kabinet dapur. I lovee youu mama. Untung aku dapat mak yang suka makan maggi ni. Maggi ni mak aku yang selalu beli. Hahaha.


Cakk~ Nah aku belanja maggi asam laksa untuk makan malam. Hahaha. Laparrnyaaa~ Laparnyaa. Tak cuku sebungkuss weh. Nanak lagi. 

Aku terpaksa berjalan macam gaya pencuri dalam rumah aku supaya tak tertangkapan sama bapak aku makan masa malam dan makan maggii~ Olalalala.

Sekian. Adios.



You Might Also Like

20 Love Letter(s)

  1. Aku makan maggi dua bungkus.. mama terkejut, dia kata nanti gemuk. How can i say, when i hungry i'm not mind in my mind its can make my stomach fat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaha, aku pun pernah je makan dua. tapi aku sejak kebelakangan rasa cam dah kerap sangat makan maggi jadi aku pun.. makan sebungkus je lah. T_T

      Delete
  2. gulp!!!! asam lksa lgi tuh.. ma favret

    ReplyDelete
  3. hahaha Maggi mmg teman sejati lah. Kat rumah, kat hostel.. kalo lapar mmg Maggi yg akan dicari. Rla buat muka 121268kali tebal minta maggi kat kawn. Dorg mmg memahami. Masuk hostel, stok maggi semakin bertambah ==' Life without Maggi, mana bolehhhh XD

    (http://anies-msletoes.blogspot.com/)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha betull . kalu nampak maggi tu., rasa boleh melting kalah jumpa laki hensem. lol.

      Delete
  4. ehhh sama pulak menu makan malam kita... megi !! asam laksa gak... tapi untuk tuan macho kaksha, kaksha bikin murtabak megi.... huahua....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ewahh. takdirr yang terindah. HAHA, XD alamakk dapnyaa murtabak! T_T

      Delete
  5. alalala..ciannya dikna nih..makan maggi asam laksa pula tu..uihh, buat akak terliur juga ni ainaaaa..huwaaa!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha, bukan selalu dah lapaqq sangat. T^T

      Delete
  6. hehehe . jgn amalkan maggi selalu . tak elok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, yang tal elok tu sedap. ottokhae? T_T

      Delete
  7. Rumah akak pun mesti ada stok meggi. Tengahari klau malas nk berebut beli nasi, balik rumah rendam meggi ja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, ini pun ada sebab mama suka makan, kalau ikut ayah.. -_- dia bukan nak kasi sangat. tapi dah sayang bini.. haaha. ;3

      Delete
  8. hahaha. akak selalu je menyelinap ke dapur sebab nak buat kudapan. hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehehehe, best laa, rajinnn. T_T rumahh kita ni tak berapa nak ada sangat, hahaha

      Delete
  9. Wah sedap...samala kalau memalam lapa..masak maggi je la jawabnya...haha

    ReplyDelete
  10. bhahahaha mak suka makan megi..? epic lah makcik kekeke. mak akak jangan harap. and akak pun bukan peminat megi. just kadang kadang rasa nak makan jugak..

    ReplyDelete
  11. samalah cam akak..kalau berjala lewat mlm mmg akan lapar pastu maggie lah jawapan nya

    ReplyDelete
  12. rare ni mak yang suka makan megi. selalunya anak kan. hehe

    ReplyDelete