Double Triple Troubles.

02:52:00

Assalamualaikum.



Hahaha, dah lama aku tak membebel pasal life. Lifeless kot. Hahaha, aku tak ada apa nak buat dekat rumah sepanjang honeymoon aku pada tahun ni. 2 month left.. and aku akan sekolah balik. Oh, damn it. 

Aku malas nak ke sekolah lagi. HAHAHA. Nak cuti lagi. Nak berhenti sekolah terus boleh tak? Amik kursus photoshop 2-3 bulan lepas tu buka kedai online. Dari aku biar instagram tu berkepuk dengan Quotes dan gambar lolololololos.  Email aku pun penuh dengan noti pesbuk je. Frust tau. Tak ada ke nak hantar love letter. Boringg lols.

Hantar la sikit.. 

"Dear Aina, can i know you?" - Nazim Othman

" Hello Aina, I'm your star." - Lee Donghae / Lee MinHoo

Hahaha, k mohon tampar muka aku berjemaah agar aku sedar dari mimpi mabuk tengah malam ni. Sob.. sob.. makaseh sebab sudi tampar aku. Baru aku sedar ia cuma mimpi.. T_T

Aku tak tahu apa kaitan tajuk aku dengan entri aku, apa yang aku tau aku kenal letak sesuatu dari aku tulis Tiada Tajuk walaupun itu sebenarnya dah menjadi tajuk.

Muntah hitam korang baca ayat aku yang serupa alien tak ada PHD ni.  

Actually aku tengah tension Youtube asyik bufffffffffferrringggg jee~ Haha nampak tak berapa lama dia buffffff tu? 

Internet super laju buatkan aku bad mood. If you know what I mean. Haahaha. 


Aku suka header aku, aku suka quote aku tu. tapi masalahnya.. hahahaha. Ada gambar mamat hensem tu.. tapi quote aku alim-alim kucing gituh. T_T Hahaha, I can control myself bila nampak gambar tu ohsem gila. Aku pun menggedik nak ubah header aku yang dah 2 minggu tak bertukar. Sob.. sob.. 

Bosan lols ayik letak header text je, aku memang suka simple header, semak gila kerawang-kerawang bagai.. macam blog budak-budak. Habis blog hang dah matang sangat lah. 

Hitam = elegan. Elegan = matured. 

Sengal punya campuran definisi. 

Kbai. Penat aku melalut.  Sekian..T_T

You Might Also Like

15 Love Letter(s)

  1. ehh.. kenapa dia asyik pndang2 akak ja..? malu taw ai...

    ReplyDelete
  2. hahahadoiii.. time tuk bebel ye aina.. ;p

    ReplyDelete
  3. Pergh mamat dekat header die..bukan men lagi..hehehe..betul double triple troubles entri Aina ni..huhu

    ReplyDelete
  4. ooohh klu la lee min hoo anto email tuuu
    hehehehehe

    ReplyDelete
  5. Ni mesti minat korea ni dak pun kpop kan :-)
    Masih pegi sekolah? Tingkatan berapa nih

    ReplyDelete
  6. @Cik Mimie hahaha kann? T_T mamat dekat header tu hiasaann. haha. tak nak hitam sangat. bosann.

    ReplyDelete
  7. @Eda Johari T_T bukann selalu. haha. berangan free jee. :p

    ReplyDelete
  8. @Jari Manis hahaha. boleh lah minat sesikit. ecewahh. hahaha. ha'ah. sekolah lagi kak. 4. XD

    ReplyDelete
  9. bahhaaha kalo gitu akak nak

    will you marry me - encik mimpi :D

    yeeeeees !!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huyiihh akak minat encik mimpi ehh. Ingatkan beast. Hehehe

      Delete
  10. Semua nya kpop. Haha. Nazim pon kpop gak.

    ReplyDelete