Fefeling sket petang-petang ni.

19:32:00


Pernah rasa? Aku pernah rasa, time sekolah rendah dulu. HAHAHA. 

Sekolah menengah aku, sekolah agama. Laki perempuan kelas asing-asing, jadi aku kurang kenal lelaki. Kalau kenal pun lelaki yang femes, yang baik, yang baik, yang jahat gila, yang best student, yang pengawas. 

Hahaha, dan semuanyaa majoriti ada senior. Haruslah Senior kan? dah nampak manly sikit. Yang sebaya aku dan Junior? Berapa ketui ja aku kenai. Tu pun sebab kawan-kawan aku menggedik nak tunjuk dekat aku. T___________T 

Rosak mata den, //eleh hang tengok laki korea tak rosak pulak?  T_T

Rosakk. Huaaha~ Soobbb. Sobb. 

Sekian,



You Might Also Like

13 Love Letter(s)

  1. sekolah rendah dulu nerd je . huhuu

    ReplyDelete
  2. sekolah rendah? pandainya la budak zaman sekarang.hahaha =P

    ReplyDelete
  3. Kalau cenggitu status relationshipnya - 'friend-more than friend-stranger' gitu!

    *Tukar header lagi ye,...cantik fontnya :)

    ReplyDelete
  4. heheheh pernah je rase..
    tapi malas nak layan perasaan yang mcm tuu..
    sakit ati jeee
    hahaha

    ReplyDelete
  5. hahaha pernah saja rasa cemni. nanti dah masuk zaman pekerjaan lagi selalu nak jumpa spesis manusia macam ni. yang time memerlukan haaa time tu la dia jadi bestfriend. then lepas dah tolong otometik kita jadi strangers untuk dia.

    ReplyDelete
  6. Pernah kot rasa. Sekarang tidak lagi :)

    ReplyDelete
  7. hamboihh tgk lelaki korea x rosak mata plak ea aina? kikiki

    ReplyDelete
  8. hahahhahah laki korea ni lain...dia tak tahu kite tengok dia... hehheheh :D

    ReplyDelete
  9. oh..macam tu pulak ya..tengok laki korea mata okey dan bersinar-sinar pula..hheheh..

    ReplyDelete
  10. Tak pernah rasa sebab akak kontrol dia habis-habisan...hehehe, queen control ni

    ReplyDelete