Happy Birthday Sahabat!

21:05:00

Assalamualaikum.



Since hari ini adalah birthday Sahabat dunia akhirat aku, dan aku manusia yang tengah tak ada duit, Jadi ini yang aku mampu bagi. Please stay beautiful and stay gojes. 

I love you. ^^ 


Buat sahabat yang lain aku akan buat untuk korang pulak ye. Aku ni biasalah. Manusia pelupa. Selalu lupa besday orang, yang semua orang. Mana yang inform aku tu, aku ingatlah. FACEBOOK adalah reminder besday yang terbaik. HAHAHA. T____T untuk manusia pelupa cam aku. 

Sebab aku lupa besday family dan sahabat aku. I;m sorry. :( 



You Might Also Like

14 Love Letter(s)

  1. Happy birthday buat sahabat aina..mesti seronok dia dapat kawan macam dikna ni kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, boleh la kot. perangai macam adfghjkl. XD

      Delete
  2. selamat ulang tahun kelahiran sahabat Aina! Semoga hidup dalam lindungan Allah. In shaa Allah. Amin

    ReplyDelete
  3. betul, tanpa fb payah nak ingat birthday orang. eh. hehe ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha, kan? Aina ni cukup tak ingat besday orang ni. Siaann. TT____TT

      Delete
  4. hb jugek utk ur friend.. aminn :)

    ReplyDelete
  5. happy birthday untuk kawan aina. may Allah bless us all.

    kite pun selalu lupa birthday kawan2. kadang tu dah lepas baru wish. huhu

    ReplyDelete
  6. Hepi bufday buat sahabat dikna..
    Smoga bahgiaa dismping org trsyg

    ReplyDelete
  7. ala..sweetnya aina ni..untung la kawan awak tu kan..best!!happy birthday alia..

    ReplyDelete
  8. hepi belated besday untuk kawan dikna ni...
    untung dapat dikna sebagai kawan...;-)

    ReplyDelete
  9. Nak wish birthday, tapi terlambat. Happy be-lated (ye dok) birthday je lah ye Kak Alia! :) Kirim salam! ^^

    p/s: Ai beritahu kak Aina sorang je. Act., that's my real name. '_' Cuma kena tambah H je. A L I A H. Huhu. >/////< [eh, awat den blushing pulak ni? :p]

    ReplyDelete
  10. Happt belated Day untuk sahabat Aina..heee..tak sangka sama tarikh dengan Cik Mimie :) Semoga dimurahkan rezeki..dipnjangkan umur ye :)

    ReplyDelete