I'm Sorry Sys Nur As.

Assamualaikum.

Aina minta maaf sangat-sangat. Dari hujung rambut hingga hujung kaki.

So Sorry.
Truly Sorry.
Mianhhe
Gomenasai.
Assif jiddan.
Maaaf.

Aina Akmal

AINA AKMAL. Seorang gadis comel yang berasal dari utara Malaysia. Punya impian sebesar alam semesta dan seorang yang bercakap banyak. Pemegang status pelajar seumur hidup. Keep learning and never give up adalah prinsip beliau. Masih bujang terang tang tang kata orang. Nak berkenal? Boleh jenguk bawah ni.

17 comments:

  1. fuhhh siap buat entry.. Nur As gurau jela tuu ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yekee? Hahaha, tapi i smell something wrong, T_T hope soo~ o//

      Delete
  2. Aina!!! hahaha ape niii. Akk tak mara pun lah. Hishh saje je nak buat akk nangis tau. Srettttt
    Akk dah abes majok 10 jam da, haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha, alalalala~ betul ni? seronok betaching2 sat. HAHAHA. XD

      Delete
    2. Hahahaha, nampak. nampak. :p

      Delete
  3. Bergurau senda plak hampa berdua ni...^_^. Nak join jugak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAHA, Meh, akak, meh akak~ ahahhaa, kita buat drama ala hindustan pulak, hahaha. XD

      Delete
  4. Aina buat apaaa niii?
    *cekak pinggang

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAHA, takde buat apa. cuma bergurau antara madu-madu. XD ahaha,

      Delete
  5. Bgurau manja lak korang.. amboi smpai 10jam..pegh

    ReplyDelete
  6. Aiyok.. aina..tak tahu...hehehe.. :)

    ReplyDelete
  7. hahaha apa yang terjadi.. apa apa..?? dah terlepas apa ni..

    ReplyDelete
  8. kenapa..kenapa..Nur As majuk ke

    ReplyDelete