Mungkin.

Aku tak tahu, bila. Mungkin satu hari blog ni akan di tutup. Aku akan hilangkan diri aku macam dulu. Entahlah, mungkin hanya perasaan sekarang, akan datang , esok lusa. aku tak tau.

Mungkin habis tahun ni. Entah.

Aku tak tahu.

Delete blog,

Aku bersyukur dalam 2 bulan aku kembali aktif ramai yang sudi singgah.

Blog ini akan mati. Haha.

Abaikan tulisan yang tiada erti ini.

Masih belum mengantuk.

Semua ini hanya kemungkinan sahaja . Aku tak tau.

Gsueijskaoaosknxuc

Sekian

Aina Akmal

AINA AKMAL. Seorang gadis comel yang berasal dari utara Malaysia. Punya impian sebesar alam semesta dan seorang yang bercakap banyak. Pemegang status pelajar seumur hidup. Keep learning and never give up adalah prinsip beliau. Masih bujang terang tang tang kata orang. Nak berkenal? Boleh jenguk bawah ni.

13 comments:

  1. laah... kenapa nak delete blog? sob..sob :'(

    ReplyDelete
  2. alaaaaa !!! mengapakah !!! tak boleh T.T huwaaaaa

    ReplyDelete
  3. Alahai..dah kenapa leeee pula ni..
    Mana semangat koreeaaa nyee ni..huhu

    ReplyDelete
  4. Uihhh awat bunyi cm frust sgt nie...

    ReplyDelete
  5. mungkin aina sesaja taip entri ni?hehehe.. gurau ja..

    kita berblogging kena betulkan niat tu, jangan harapkan orang sangat,mcm saya la dulu.
    blogging atas niat yg betul.

    ReplyDelete
  6. ala..jangan la tutup blog dikna yang comel giler ni..sayang tau..

    ReplyDelete
  7. laaaaaa . kenapaaa . mengapaaa . jgan berhnti berblogging ainaaaa .

    ReplyDelete
  8. Dayah pernah gak terpikir nak delete blog suatu ketika dulu .. Dah delete tapi tak sampai sebulan, bukak balik .. Uhuhuhuu ..

    ReplyDelete
  9. jgn sesekali ada kemungkinan begitu FRUST akak nanti

    ReplyDelete
  10. Memang. Semua perkara ada penamatnya. Mungkin kita yang menamatkan, atau ditamatkan. (Delete blog / Blogger sudah tiada.) Tapi mungkin kita yang pergi dulu, sebelum blog kita... kan? ;)

    p/s: Smash keyboard eh akhir tu? Huhu~

    ReplyDelete
  11. Maybe suatu hari nanti akak pun akan terpikir buat gini.

    ReplyDelete