Nak Komen Pun kena buat soalan math ke?

23:31:00

Assalamualaikum 


I love Math! 



nadya: nak coment pon sempat buat soalan math eh? hahahaha

Sejenak dua aku termangu di hadapan henfon. Aku terus nak balas dekat blog Kak Nadyaa apa maknanyaa? Sejak bilaa aku soalan math dekat tempat komen kan? Sejak bila aku komen soalan math? Memang kepeningan aku sesorang masa tu.

Lepas tu baru aku teringat.. aku ada buka blog aku dekat phone dan tengok ada soalan math cenggini haahh.



Kenapa eh terjadi begini tetiba? 

Lepas di rewind balik kepala otak ni. Pagi tadi aku buat accout Imotiv dan pastekan dia punya coding apa tah. Mula-mula aku tengok tempat komen aku macam biasa ja. Tak ada apa. Dah petang baru dia tukar wajah.

Patutlah.. tak ada yang komen blog aku. Sob.. sob.. Sian aku, sian korang. Bagus betul orang-orang yang gigih komen blog aku walaupun aku uji minda korang kan? Kan?

Aku dah buangkan kod tu tanpa berfikir 1 x 2 ~ Gituhh. 

By the way Kak Nadd , thank you sebab sudi tegur. Hahaha. Mohon komen semula. :p 


Sekian~



You Might Also Like

19 Love Letter(s)

  1. hehe, sempat lagi pening kepala mengira kalau ada soalan math di ruangan komen..nasib baik soalan senang tapi lagi senang bila tiada soalan math kan ainaa kan..heheh..;-P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha kann? Gigih beno akak jawab soalan untuk komen yee?

      Delete
  2. hahahaah. pehh tajuk dia.. haihh pening tau nak jawap2 math ni. naseb td xguna calculator..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. Amboii. Math tadika jee kak. Mujur tak keluar add math. Hahaha calculus kee. _(ಥ﹏ಥ)

      Delete
  3. hahaha sekali keluar soalan math, nasib dah takde... kaksha pun hancur kalau bab math ni !

    SME Maybank, untuk Aina tercayang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. Tak tau lah pulak nak jadi cam tu. Sob.. Sob.

      Thank youu. Hahaha

      Delete
  4. heheheh kan snng cmni aina
    pening tgk soalan2 math nie
    hehehheh

    ReplyDelete
  5. hahaha... alaa soalan math jenis yang kacang je takpa laaa. jawab jelaa..

    ReplyDelete
  6. heeeee..
    tula pening tgk komen cmtu...

    ReplyDelete
  7. Yeay! Dah buang. Senang nak mengomen. :) <--Erk! Dah berapa kali komen baru perasan? -_-

    ReplyDelete
  8. apakah itu imotiv ? bahahha katak bawah tempurung sangat akak ni haaa..

    ReplyDelete
  9. kalau nk komen perlu menjawab soalan2 gini mmg x lah jawab nya malas hhaahahah

    ReplyDelete