OCTOBER 10 DAYS CHALLENGE BY SITI YANG MENAIP #8

23:07:00

Assalamualaikum. //


10 Dream Places to Visit


1. Japan
Teringin nak pergi masa musim bunga. Hiks. 

2. South Korea
Hahaha, pengaruh drama korea. T^^T

3. Vanice
Naik gandola, dengan hasben. //GEDIK SEKETIKA. HAHA

4. Sabah
NZ malaysia katanya. ><

5. London
Hahaha tak tau nape nak pergi. lols. Pengaruh sherlock holmes kot. lols.

6. Jerman
Hahaha, aku nak belajar dekat sana.. tapi rasa macam malas pulak.

7. Paris
Aku tak tu nape nak pergi. LOL.

8. Dubai
Haaaaaaah, ini memang nak pergi gegila. Nak tengok kereta mewah, rumah mewah, pulau mewah. Aku nak tengok kemewahan negara arab ni. Hoyeah! Mak sedara aku ada dekat sini. Huhu. jadi nurse. Dia single, so duit dia berkepuuk. haha. //mak sedara ku yang lain lah kata, daku tak tahu.

9. Scotland
Entah lahh napee. Lols.

10. Lautan Pasifik.
(Okay ini aku gurau. HAHA.)


Sekian. T^T

You Might Also Like

22 Love Letter(s)

  1. Kalau dikna gi Sabah, mesti inform Kak wana k..nak jumpa la adik yg berbakat ni..hee..apapun, moga tercapai hasrat nak pegi tempat2 tu..insyaallah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, amboi. inshaa-allah ada rezeki kita boleh jumpa. kalau dah jodoh kan kak wana. hehe. amin. XD

      Delete
  2. Moga tercapai! Nak g korea jugak ni T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin. hehe. >< kann? rasa semua gadis wanita nak ke korea. lols. XD

      Delete
  3. belum jugak sampai sabah. T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhahaa, kann? T^T x de rezeki lagi nak kesana.

      Delete
    2. tu la, ada rezeki nanti boleh pi. ^_^

      Delete
  4. wink2** gedik nak kawin nampakkkkkk???

    ReplyDelete
    Replies
    1. wink2 (>.<) balik hahaha, preparation tak ada lagi. HAHAHA, gedik je boleh. lols. XD bukan selalu. muahahaha.

      Delete
  5. Aikk pergi byk sbb pengaruh crte ni...
    Jom g korea same2...
    G cr lee min hohohoooooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. Dari filem lah mempengaruhi den nak ke sana. Hahaha. Jom2 ajak diq date kita dua. Haha. :p

      Delete
  6. Lautan Pasifik? Jom! Kita naik kapal Titanic. You jump I jump. T^T [kemengarutan melanda] -..-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. Jom jom. Haha. Jomm. You jump i tengok je. Hahah. :p

      Delete
  7. Jom kita pergi korea sama-sama.
    Ramai mamat hensem kat sana....
    Hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. Jom. Lekat sorang. Angkut bawa balik malaysia. Ahhaa.

      Delete
  8. Alor..Johor taknak pergi ke? hehehe...Cik Mimie teringin nak pergi Jepun :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. Teringin jugakk. Nak p legoland. Hahaha tapii tulahh. Huhu. Entah bilaa lah boleh pergi.hegeg

      Delete
  9. jom jumpa kat lautan pacific , hehee

    ReplyDelete