Olaa-ala~

Assalamualaikum.



Hahaha, tajuk tak boleh belah betul. Well. I'm a kid. So I pakai bahasa budak-budak bila happy~

Welcome to my Hawaaiii blog. eh? HAHAHA. Tak dapat bercuti tepi pantai, cuti dekat dalam blog pun boleh.

Makaseh pada semua yang menyabarkan diri aku. T_T sayang korang. *big hug*

Hari ini satu hari edit blog. Mohon gerakkan cursor ada ke contact me. lawaaa tak? Hahaha, k. aku suka tu.

So aku nak tanya, loading blog aku ni lambat tak? ada tak yang korang tak puas hati dekat mata ke apa ke? yelah since blog ni peribadi tapi dia public, kita kena tanya pendapat orang juga kan?

lain lah kalau aku punya blog peribadi + private. Lain citer.

Just komen seindah suka hati mu. //FAIL BM.


Hari Maal Hijrah ke ? /sorry aku budak hidup dalam gua.

Sorry,aku lately malas blogwalking. Hahaha, tapi jangan risau. Esok lusa wa datang blog lu olang.

Aku malas nak komen guna lappy. tak best. aku suka komen guna phone. Bnyak emoticonn. HAHAHA.

Soooo~ Byee. Nak siap p masjid. Tadah kitab. T_T, Sekian.





Aina Akmal

AINA AKMAL. Seorang gadis comel yang berasal dari utara Malaysia. Punya impian sebesar alam semesta dan seorang yang bercakap banyak. Pemegang status pelajar seumur hidup. Keep learning and never give up adalah prinsip beliau. Masih bujang terang tang tang kata orang. Nak berkenal? Boleh jenguk bawah ni.

16 comments:

  1. amboi, bercanda tepi pantai pulak tema blog ni ya. niceeeee. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAHA, Senang untuk sejukkan hati. HEHE.

      Delete
  2. Best dapat cuti2 Malaysia kat blog dikna..cantekkkkk!!!!!suka3x..salam mail hijrah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cewahh, jemputt bercuti lagi yee~ XD

      Delete
  3. tanteknyaa bloggg. hahaha.

    loading okay je sbb akak pakai wifi kott. hha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. makaseh.

      haha. aina pakai hotspot pun okayy ja. XD

      Delete
  4. best lah rase di pantai, haha
    Aina pulak~ terbaik lah kan punya edit.
    Jeles pulak akk ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, jangan lah jels. XD makaseh.

      Delete
  5. bila rasa nak gi pandai yus datang ke blog aina eh? hahaha.
    part contact me tu memang ohsem ahh~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. pandai ke pantaii? ahahhaa, dua2 pun boleh. XD thank you. T^T

      Delete
  6. loading ok je..
    ok da sme theme// kmbaq tp xserupa. hahahah

    ReplyDelete
  7. seronok tgk flip2 kat contact me tu XD

    ReplyDelete
  8. Bersantai dipantaii pon syok jugak yee....
    Heheheh ok la tu dikna oiii...
    Mane2 pkn omell mcm dikna..
    Eh ehhhh

    ReplyDelete
  9. makin cantik blog dikan...
    loading pun cepat jer...

    ReplyDelete
  10. Ala, terlepas nk tgk blog bercuti di tepi pantan ni..dtg dah lain dah..heee :)

    ReplyDelete