Petua untuk mengurangkan nafsu beli pakaiaan!

20:46:00

Assalamualaikum 


Sentap hati aku baca ni. T_T Jumpa dekat facebook Ustaz Abdullah Khairi. 
Hahaha, memang melonjak nafsu kalau tengok jubah dan shawl lawa-lawa dekat Instaaagram. Hahaha, sebab tu jarang follow instashop. 

Sekian~

You Might Also Like

16 Love Letter(s)

  1. tgk kain kapan? alalamk mmg tak menyoping lah jawab nya hahaah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha kann? Renungg sahajalah kain tu. Sambil shoping sambil bawa kain kapan. T T

      Delete
  2. Aiyoooo... tgk kaen pon dah meremang... heeee akk mmg tak beli kaen mahal2 pon

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. Dikna tak tahu kain itu mahal atauu tak. Ahahaha. T.T kalau mama kata mahal baru aina pun. Oh mahal ke? Haha.

      Delete
  3. persediaan awal utuk muhasabah diri tu...hehe

    ReplyDelete
  4. persediaan awal utuk muhasabah diri tu...hehe

    ReplyDelete
  5. hahaahah K ni sentap habis.. kat ig akak penuh ig shop je. hahaha. adoi adoi

    ReplyDelete
  6. oooookay menyentap pelusuk kalbu hamek kau kaw kaw kena setepek. tapi kan Aina.. sejak akak dok ngumpul duit nak travel.. memang akak dah lama tak beli pakaian baru.

    ReplyDelete
  7. bila ada duit memang tinggi nafsu nak membeli, bila tak ada duit ja nafsu tu terus turun. hehe

    ReplyDelete
  8. Okay. Ni Sentap. 1st time baca \o.o/

    ReplyDelete
  9. hahahah biasalah tuh perempuan kan...semua tengok nya cantik.... :D

    ReplyDelete
  10. Tak boleh ada duit, mesti nak membeli. Pasni kena ingat pesanan ni, kurang sikit kut membeli.

    ReplyDelete