Salam Jumaat : No Caption

07:45:00

Assalamualaikum



You always have Allah, 

p/s : Don;t forget Kahfi !

You Might Also Like

24 Love Letter(s)

  1. sweet nyaaa kata2 diaaa :) Ainaaaaa ni , comel sesajaaaa blog diaaa taw :)

    ReplyDelete
  2. nice quotes :)
    sjauh mne kite berjalan. ALLAH yg utama^^

    ReplyDelete
  3. apapun yang kita lakukan, Allah itu sentiasa bersama kita..

    morning dik na..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kann? ALLAH itu yang utama.

      afternoon akk~ hee~^^

      Delete
  4. i love you tooo... ha, boleh tak gitu? hehehe...

    eh, macam bertukar lagi je? haha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh kak amy, aahhaha.

      ehh, memang betukar. lols haha.

      Delete
  5. Allah sntiasa bersama kita 24h/7d :)

    ReplyDelete
  6. diknaaaaa
    akk love love dikna toooo..
    nmpak tak malu akk kat mane
    ahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakk ayuuu~ I love you more. more and more. Hahaha. tak yahh maluuu. bukannya buat salah pun. hHAHA. :3

      Delete
  7. dalam diam kita mendoakan ssorang lagi bagus.. biar tak nampak,hanya Allah yang boleh judge.

    ReplyDelete
  8. banyak minggu dah ni kahfi tak abes.. dok dua tiga helai aje

    ReplyDelete
    Replies
    1. chaiyokk. tak apa kak. pelan2 sementara nak sebati dengan diri. :)

      Delete