Talkingg Randomm Blaaa...blaaa

Assalamualaikum 





Cak! 

Siapa rindukan aku, put your hands up!

So, I'm gonna pot pet randomly! Hiyarrh!


Random #1

Sehari lebih aku tak onlinee, (Haaa kauu, aku kiraa lols. T_T)

So aku tengah cari mode balik nak menulis blog. Siapa yang baca pasal aku nak tutup blog tu. Haha. Memang benda tu hari-hari aku fikir cuma.. masa tu rasa macam nak tulis je. LOL. 

Sebenarnya masa aku tulis tu aku stress dengan rupa blog aku. HAHA. Sila jangan gelak. Bukan nak show offf kee apaaa kee ehhh. Aku cuma rasa rasa macam tak tenang tengok blog aku. 

So aku dah ubah wajah blog aku dari Coffe Shop ke yaahh. Random design. YAHH. everything menjadi random. Now aku lebih semangat untuk blogging! Hiyarggghh! 


Random #2

Ko kata kau tak online sehari lebih, habis tu yang setiap jam ada post tu pehal?

Auto-publish kannn hadooo? Aku cari bahan, aku set time. Then aku offline pergi jalan. So senang. Even aku mati pun orang akan ingat aku online. Dushh!


Random #3

Wehhhh, hang tauuu dakk. Aku ada banyak benda nak cerita gillaa. Tapi semuanya draf. Draf dan draf.  dan Sky Love aku tak berbulan tak berhupdate. Bila nak update mood tak datang. Haaaaaaaaaaaaaaaaah. Kacau bilauu semuaanyaa. Kan bagus ada alat yang boleh letak dekat otak lepas tu apa ayat keluar dekat otak tertaip sendiri dekat laptop. 

No more keyboard untuk menulis. Sambil baring je pun bolehh. Hoememememe. Bestnyyaaaa!


Okayy itu je aku nak merepek malam ni. Esookk inshaa-ALLAH aku nak update Sky Love Chapter 7. Miahaha. Allahummayasir walatuaasir. T_T

Hangpa ni setia sungguh baca entri kerapu 3 rasa aku ni. Sayang. homeeyy. homeey. (Kenapa bahasa aku semakin lama semakin macam budak tak baligh? Malu lah Aina. Awak tu dah besar, T_____T Baaaaai,


Adios. Sekian.


Aina Akmal

AINA AKMAL. Seorang gadis comel yang berasal dari utara Malaysia. Punya impian sebesar alam semesta dan seorang yang bercakap banyak. Pemegang status pelajar seumur hidup. Keep learning and never give up adalah prinsip beliau. Masih bujang terang tang tang kata orang. Nak berkenal? Boleh jenguk bawah ni.

22 comments:

  1. tapi ape yang akk bace sntiase buat akk tesengih tau dikna..
    ngehhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha. T_T entri merapuu je ni kaaak oii. Hahaha. merepekk-merepekk jee.

      Delete
  2. Hehehe...best apa baca entry ni. Macam balik ke zaman budak-budak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaaaaaaaaloohh, ahahha. nampk sangatt memang aina ni bebudakk lagi. HAHA. XD

      Delete
  3. Aina kan mmg budak. Hahaha no offense k.

    ReplyDelete
  4. hok aloh. awat stress dgn blog? kan comel.. ap yg xpuas hati lagik? jemu lewtew..hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, mungkin. mungkin juga. lols. XD hahaha.

      Delete
  5. hahaha..walaupun agak merapu sedikit dan kekadang tu merepek banyak..hehe..tapi akak suka gak baca dan jengah blog adikku yang memang 'magic' ni..^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha, merapu dan merepek bukan sama ehe? ehehhe. XD. magiic blogg~ wuuu.

      Delete
  6. senget aina nie..ahahaha
    aina punyer blog mst kne simple2..baru mcm orgnya..hihi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha, bukan selalu nak bersenget2 ni kak. XD haha.

      ohh aina ni simple je kan rupanya oT_To jahahaha.

      Delete
  7. eh..lupe plak..kiut meh kucing tu :P

    ReplyDelete
  8. Dak Na, kalau ada alat letak dekat otak tu akak nak jugak! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaaaaaaaaaaaaaaa kan? T_T seronoknyaa . masyaa allah. lol TTTTTT^TTTTTT

      Delete
  9. haha, akak suka random yang ke-3 tu.. Kan bagus ada alat yang boleh letak dekat otak lepas tu apa ayat keluar dekat otak tertaip sendiri dekat laptop. ahaha, selalu terfikir macam tu .. takyah susah susah ingat balik... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaaaaaaaaaa kan? bestnyaa masa tu. tak payah nak buang masa menulis kan? kan? ngeee~

      Delete
  10. hahaha . aina aina .. kelakar k ainaa ni . hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha. ada bakat terpendam jugak budak aina ni. XD haha.

      Delete
  11. akak pun dah lemau dah nak tulis entry T___T

    ReplyDelete
  12. rajin jugak buat draft. akak ni draft pun tak ado. kalau tak online tak adelah entry hahaha.. biasalah tu kadang kadang kita ketandusan idea.. hihi

    chaiyok chaiyok..!!

    ReplyDelete