Wordless Wednesday : Me

Assalamualaikum.



Nah belanja muka guaa yang macam comel. Kbai. 

Wa bukan ustazah okay. 

Bak kata ustaz,
Biar pakaian ketinggalan zaman,
jangan pakai baju umat akhir zaman. 

Sekian.


Aina Akmal

AINA AKMAL. Seorang gadis comel yang berasal dari utara Malaysia. Punya impian sebesar alam semesta dan seorang yang bercakap banyak. Pemegang status pelajar seumur hidup. Keep learning and never give up adalah prinsip beliau. Masih bujang terang tang tang kata orang. Nak berkenal? Boleh jenguk bawah ni.

12 comments:

  1. takdapat tgok gamba ~ line laju macam siput ni ><
    setujuuuu! Biar pakaian ketinggalan zaman,
    jangan pakai baju umat akhir zaman.

    ReplyDelete
  2. pemalu sungguh aina ni. mai la nak tengok muka sikit. =P

    tak salah berfesyen asalkan tak belebih-lebihan. ^^

    ReplyDelete
  3. alaaaa, mesti comel je aina ni haaa. hehe

    ReplyDelete
  4. Hahaaahha boleh geng kak Budak, dia pun pemaluuuu sangaattt...

    Biar pakaian selari dengan sikap... all the best aina....

    ReplyDelete
  5. Heheheheh dikna comell bile nk dedahkan diri awk tuuuu
    Kekkekk btl tu syg..
    Biar la tak berfesyen ke ketingglan ke
    Jnj menutup auratt gitu

    ReplyDelete
  6. Soalan cepumas: Pakai spek tak? :p

    Sila jawab di Cbox. Untuk memudahkan proses mencari idea melukis doodle~ ^^

    ReplyDelete
  7. iBetul tu...
    Jangan pakai baju macam tak cukup kain

    ReplyDelete
  8. Terbaik ayat Ustaz :) alor, baru nka tgk muka comel Aina tu :)

    ReplyDelete
  9. Yeah kite misteri sama2 :)
    Betul kata ustaz.

    ReplyDelete
  10. lahhheeeiii mati-mati ingat doodle td , upenye tempek muka kartun kt muka ha , hee

    ReplyDelete