Hadiah dari Mama3Farhanah~

12:08:00

Assalamualaikum.



So ini hadiah sempena apa ye.

Mana ada mama3farhanah buat GA kan?


Hahaha ini hadiah special untuk aku sebab tolong editkan blog beliau.

So thank youu sangat. ^^



Aku dapat masa tengah hari semalam..

hari ini baru nak update. hehe. 

Soo thank you kepada kak mama3farhanah. ^^

Guess apa hadiah aku dapat?

Hehehe, aku dapat wide shawl dengan keychain. Tunggu la esok g lepak dengan kawan lama... aku nak sarung shawl ni. ahaha. ><

Sekian. 




You Might Also Like

16 Love Letter(s)

  1. wahhh.. huntong leww.. comel shawl tuu....

    ReplyDelete
  2. Waa.. Bestnya.. Murah rezeki.. :)

    ReplyDelete
  3. bestnya dpat hadiah..alaa..ada request nk lihat AA pakai shawl lah boleh tak hikss

    ReplyDelete
  4. Tq sudi terima hadiah yang tak seberapa tu.
    Tq sebab bagi blog akak nampak comel.
    ;-)

    ReplyDelete
  5. Selamat bergaya dgn shawl baru :)

    ReplyDelete
  6. Shawl tu nampak macam comel je

    ReplyDelete
  7. syiok leeee dapat wide shawl..
    melaram leee pegi lepak..

    ReplyDelete
  8. Teringn nk tgk rupe dikna mengenakan shawl tuu

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. Kena suruh Aina buat tutorial pakai wideshawl ni. HAHA
      Aina, sudikah?

      Delete
  10. Seronok la dikna kan..tahniah adikku..perbuatan yg baik pasti dapat yg baik2 jga..^_^

    ReplyDelete
  11. wah, bestnya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

    ReplyDelete

Like us on Facebook