Balik Asrama

14:49:00

Assalamualaikum wbt. Apa khabar semua. Korang sihat ke. Okay gais. Macam mana sekolah. Okay tak?

Sebelum tu nak ucapkan selamat tahun yang tak berapa nak baru sangat dah. Dah sminggu dah berlalu betul tak? ��  Aku pun dah hadap orientasi selama 3 hari tanpa henti. Dengar ceramah sana, taklimat sini. Dan semalam baru start belajar.

Okay. Apa pun aku sebenarnya tak tau nak update apa. Jadi aku nak cerita pasal asrama jelah. Okayy dear. Saja nak kongsi-kongsi.



Okay itu adalah ruangan tempat tidur aku. Meja tu hanyalah penghisan semata-mata. Sebab aku tak study dekat bilik. Bukan style aku lahh. Hahaha kalau aku nak meniru homework, maybe aku duduk dekat bilik. Lol.

Haha. Nampak tak cik sponggy aku tu? Dia bukan bantal busuk, sebab aku boleh je hidup tanpa beliau. Cuma masalahnya, aku ni jenis manusia kalau tidur kena ada bantal peluk. Besar kecik. Tak kisah. Janji ada. Ishh. Susah lah tak ada bantal peluk ni. Kalau bantal tak ada, manusia lah aku cari. Siapa kena penyakit macam aku ni kita geng. Haha.

Apa yang bestnya pasal asrama ni, dia lebih kepada 1 bilik 4 orang. So selesa.

Sebab masa aku pergi ke UUM beberapa tahun yang lalu. Hostel dia, allah.

Double daker tu. Tau tak lepas tu 4 orng. Bilik dh sekangkang kera. Adoiyaaii.


Lol. Nampak punca cahaya tu? Itulah rumah warden. Tahun ni aku duduk dekat gila dengan rumah warden. Mati lah aku. Hahha.

Aku punya kelas tahun ni jauh dri hostel, lepas tu hostel jauh dri kelas. Hmmph. Sabar jelah. ��


Tahun lepas aku dapat duduk dekat dengan tingkap, tahun ni aku duduk dekat pintu. Haha. Okay ini jelah pemandangan yang dapat dilihat bila aku buka tingkap. Hijau yang menenangkan otak. Hiks. ��


Ini pemandangan dri bilik utliti. Bilik ni selalunya tempat cas phone, iron baju, melepak. Nama pun utliliti. Suka hatilah. Korang. Dari sini boleh nampak dewan makan yang kadang-kadang makannya menyelerakan dan kadang-kadang tidak.  Tak apalah. Yang penting kita syukur jangan kufur nikmat Allah telah berikan. Bukan semua kita merasa boleh makan.
Hargai. ��


Haaaaa. Ini ex blok aku. Dulu aku duduk dekat blok sana. Dekat sikit dengan surau and kelas. Sabar jelah. Tapi aku syukur bilik aku dekat dengan pokok. Sejuk. ���� tak macam bilik kawan-kawan yang lain. Masuk2 je. Subhanallah. Aku nak menggelupur keluar. Haahh kau. Nampak tak panas kat situ.

Itu baru panas dunia.


Hahaha. Life aku semingu dekat asrama ni boleh lah tahan. Haha. Nak SPM plak tahun ni. Maybe makin busy. Harapnya semangat aku nak studi kekal hingga akhir hayat. Hehe.


Psttt. Aku tak tau kenapa aku rasa gaya penulisan aku hari ni lain. Maybe aku tak ada point yang kuat nak di hujahkan. Okay2

Sekian tu je dari aku.


Nota kaki : Sorry aku online pun guna phone. Tak boleh nak blogwalking sangat. Nanti data habis. Haha. Jadual life pun pack. Bubyee

Thanks. Love. ��


You Might Also Like

2 Love Letter(s)

  1. aku pun taktau nak komen apa hahahaha. oh ! ada ada. bantal busukk kau tu! hahaha. itu rupanyaa . hahaha. mati2 aku ingat dah hitam legam. kahkah. :P

    HAVE A NICE MOMENTS ON YOUR WAY TO THE REAL SPM , KAK YONG ! :D

    ReplyDelete
  2. wahhhh..cantik asramanya . study elok elok ye :)

    ReplyDelete