Edit blog free~

Assalamualaikum.


So, ada sapa-sapa nak? Siapa cepat dia dapatlah.. Sebab aku tengahh teringin nak edit blog. Simple template boleh la. Blogskin.. --'' Gomenasai. Aku tak reti.

Adaa yang nak? Boleh pm laju-laju dekat Facebook ataupun.. Google+ je. Sebab aku malas nak buka Facebook. T_T

Tapi kalau tak de tak apa.

Terbuka untuk 5 orang sahaja. Hahaha. So, first come first serve. Oh. Nanti semuanya akan dikreditkan kepada aku kay. Sapa buang kredit. Jagaa korang. Hahaha.

So, ada syarat-syaratnye senang je.. Wahh. Besyarat pulak~ Ikhlas ke tak ni? InshaaAllah ikhlas. Ehehe, sebab aku yang offer diri ni. Huaaha.

1. Wajib FOLLOW blog ni dan Instagram. //batak Instaa T_T

Okay tu je syaratnyee~ Tak susahkan? Kalau korang rajin.. Like Pesbukk sekali. Kalau korang manusia rajin lahh~

Oh ini bukan segmenn ye~ Hahaha. Just drop down your comment and PM me. :)

Sekian.

Nantii kita sembang-sembang nak design macam mana yee~ Kalau aku tak reti aku tolak okay? So just ask me. aku akan cuba semampu yang boleh. ^^

Aina Akmal

AINA AKMAL. Seorang gadis comel yang berasal dari utara Malaysia. Punya impian sebesar alam semesta dan seorang yang bercakap banyak. Pemegang status pelajar seumur hidup. Keep learning and never give up adalah prinsip beliau. Masih bujang terang tang tang kata orang. Nak berkenal? Boleh jenguk bawah ni.

14 comments:

  1. nak2!!!! hahahahah *amboi mlampauu*
    gurau je taw.. lalalala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. Akak punya blog dahh lawaa daahh. Hahaha.
      (-^〇^-)

      Delete
  2. rajinnya...

    saya singgah sini dari blog mialiana.. :)

    jemput singgah : Hikayat Budak Pening

    ReplyDelete
  3. Cam best jee nak mintak tolong aina. Blog kite memang x lawa langsung ni.hehee x jmpe la awak kat google+. Rase dah follow huahua

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. bolehh la kak mimie. tengah2 free ni kann?

      Delete
  5. Wahh rajin btol dia nak tlg editkan blog . Hehe

    ReplyDelete
  6. Salam Aina, saya na jugaa boleh? blog saya blurrr je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bolehh jee~ Hehehehe. Add saya dekat fb ye? :3

      Delete
  7. Kalau Cikna nk minta editkan blog boleh x....;-)

    ReplyDelete