Holla~ I'm back with neww look.

Assalamualaikum~

Okay, bila baca balik aku punya tajuk.. terselah kepoyoan dan kegedikan yang melampau. Pleaselah Aina. Bajett retis je tahu. Okayy. Sorry. T___T

Semalam aku publish post kata nak offline seminggu kan? Tup-tup tak sampai 3 hari aku dah on balik siap dengan wajah baru. (Abaikan header tu. Bukan aku punya. Google punya. Nanti aku edit lain. Adioss)

Okkay.. alkisahnya macam ni.

Ayahanda patik murka dengan patik kerana suka sangat Online. Jadi ayah patik perintahkan agar seminggu patik tidak beronline. 3 hari patik bermuram durja kerana kesedihan yang amat sangat.
Tapi setiap kali ayahanda ke kerja, patik curi-curi online. T_T Hahaha. Tapi tak lama. Tak puas. Jadi pada hari yang ke 2, patik buat muka sedih dan comel. Dan ayahanda memberi peluang semula kepada patik untuk beronline.
Happy Ending~ Hahaha. XD

So bila dah boleh online.. aku pun menukarkan wajah blog aku yang putih melepak mengalahkan pontianak ini kepada warna pink kelabu hitam. Lawaa dak?

Actually aku pakai old template. Atau bahasa lainnya blogskin. Skin ni 100% aku edit sendiri. Basecode blogger punya je. Tak ada aku pakai yang lain punya tau. Rasa macam nak terkeluar biji mata edit kod 5 jam. Gila. T___T

Ini rupa Simple Template  aku. Nanti aku jemu aku pakai simple template balik. Tak lama pun nak edit. 2 jam jugak kalau nak edit sekali dengan icon-icon kecik tu. Kalau malas. hahaha. putih melepak je lah jawabnya.

Okay ini rupa asal blogskin aku. T___T hahaha. buruk mehh~ 


p/s: Tadi tengook Zul Ariffin dekat tv pakai baju Pilot. OMG~ Aku rasa macam nak menjeritt meltingg awww awww dekat situ. T___T Ohh. Hot+Handsome. Kalau Ammar Bahrain lagii lahh~ Ya Allah, kenapa baru sekarang muncul MAMAT MELAYU yang HOTT? KENAPA tak dari dulu lagii? T___T


Aina Akmal

AINA AKMAL. Seorang gadis comel yang berasal dari utara Malaysia. Punya impian sebesar alam semesta dan seorang yang bercakap banyak. Pemegang status pelajar seumur hidup. Keep learning and never give up adalah prinsip beliau. Masih bujang terang tang tang kata orang. Nak berkenal? Boleh jenguk bawah ni.

12 comments:

  1. hahahahaah begituu kisahnyaaa.. biasa laa tuu dik.. ayah nak awk hadap buku jee tuu. hehe

    ehh 5jam?gilaaaaa arr.. nampak comel jugak :)

    alahaii kan? kan? nape baru sekarang -,- lg2 ammar bahrain handsomeeeee gilosssss..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhaha, itulahh.

      tima kasih.

      ammar bahrain handsomee habiss~ T__T

      Delete
  2. zill faezrul mmg hensem kan, pkai seragam pilot pulak tu.. melting~ :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulahh meltingg habiss. rasaa macam nak amik diaa bawa keluar dari tv je~ T___T

      Delete
  3. Lawa3. Teena pulak tak reti nak edit2 sume ni. Dari dulu guna template yg same je. Tu pun download.

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks. eh tak pee~ ehehe, :) boleh blaja. ^^

      Delete
  4. makin comel blog dia.. suka tengok.. Sama lah..melting tgk Zill pakai baju pilot..

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you akak~ ahahaha. kann? handsomee sangat~

      Delete
  5. Owh, kena denda yer..hehehe..Welcome back dear :) Juz manage ur time nicely ye Aina :)

    Zill Faezrul memang HOT!! HANDSOME!! Omg melt~ ^^,

    ReplyDelete