Kad Raya dari Adikk. :3


Assalamualaikum.

Semalam masa tengah best blogwalking dan edit blog.. tetiba adik aku ketuk pintu. Aku pun macam kenapa pulak? Aku ni memang malas nak buka pintu. Kunci pintu jee kerja aku. Tabiat. --' 

Tetiba dia sua dekat aku satu sampul surat. 

Jengg- jeng~

Kad Raya.
Tak de stem, sebab posmennya dan pemberinya adalah orang yang sama. HAHAHA. ^^

Ini dari adik aku yang si kembar tu. Kakak dia je bagi dekat aku. Adiknya tak bagi pun. T_T

First impression aku buka sampul.. apa agaknya dia tulis ye? 

Buka-buka just sekeping card. Sekeping kad dengan depan dia tulis 'Selamat Hari Raya'. 

Okay pusing belakang. Mana tau. Ala-ala post card kan? 

Pusing belakang pulak..
Kuciwaa.

Bukan tulisan si Aisyah. Tulisan komputer. Sedih. sedih. Redha je lah. Tapi aku rasa adik aku ni sangat sweet. Haha. Sebab perangai dia brutal sikit. Tapi sentimental value dia tinggi kot. Macam aku. T_T

Kalau time feeling. Aku lah yang feeling lelebih. 

 Itu je kad raya aku untuk tahun ni. Satuu tu je. 

Sesungguhnya teknologi yang gila-gila kini tak dapat mengantikan AURA dan FEELING semasa mendapat KAD RAYA. 

Percayalah.. 





Aina Akmal

AINA AKMAL. Seorang gadis comel yang berasal dari utara Malaysia. Punya impian sebesar alam semesta dan seorang yang bercakap banyak. Pemegang status pelajar seumur hidup. Keep learning and never give up adalah prinsip beliau. Masih bujang terang tang tang kata orang. Nak berkenal? Boleh jenguk bawah ni.

No comments:

Post a Comment