10 Days Challenge (1st Day : 1 Picture)

Assalamualaikum. Hehehe.
Kenapa gambar bendera Malaysia?

Kenapa eh? Hehee. Sebenarnya pada malam ambanng kemerdekaan hari itu aku ke konsert. Yeah. Ada Hijjaz dan Raihan datang dan juga PU ap nama tah datang. sebab tu aku pergi.


So malam tu di pendekkan cerita masa semua nak menyanyi keranamu malaysia tu..

Ada petugas edarkan bendera.

Tapi aku malas nak amik. Hahaha. Lantak ah. Bendera je pun kan? :p

Yang duduk depan aku ni student Kolej. Handsome gilaa! Hahaha.
Dorang dapat bendera and aku kat belakang tak dapat.


So tiba-tiba masa aku tengah main phone abam handsome tu bagi dekat aku bendera tu. Haha.

Serius aku terkejut. Boleh dia senyum manis pulak depan aku. Melting berganda. Hahaha.

Aku memula boleh buat muka blur dan terkejut dan lepas tu aku cakap oh. Hahah. Dia pun SENYUM lagii lebarr. Yaayy!

Terkedu aku tengok dia senyum. o(≧∇≦o)

Aku pun tersenyum. Bhahaha. Yang buat aku happy bergand adalah Sebab aku ada niat atau doa dalam hati..(lebih kurang la)

'Aku harap dia bagi dekat aku bendera tu.'

Tak sangka dia betul-betul bagi. Hahaha.

Aku bukan nak sangat bendera tu. Aku cuma nak tengok laki tu. Hahaha.

Aku panggil dia "Abam Bendera", sempena bendera yang dia kasi. Hahaha.

Kawan-kawan dia semua handsome. T___T.


Haha. Gediknya hang Aina. Sorry. (o;TωT)o
Papai.  

Budak Gedik Sat, XD
AinaAkmal

Aina Akmal

AINA AKMAL. Seorang gadis comel yang berasal dari utara Malaysia. Punya impian sebesar alam semesta dan seorang yang bercakap banyak. Pemegang status pelajar seumur hidup. Keep learning and never give up adalah prinsip beliau. Masih bujang terang tang tang kata orang. Nak berkenal? Boleh jenguk bawah ni.

12 comments:

  1. hahaha. sempat lagi tu. PU sapa aina? PU rahmat ada x? haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. PU rahmat tak de. PU apa nama tah yang mula nama dengan huruf T. Huhu

      Delete
  2. hahahaahahahahaahah gatal rupanyaaaaaaaa :p

    kalau akak ponn kembang gilos2 tuu.lalalala

    ReplyDelete
  3. Kihkihkih...lena tak tidoq semalam. Mimpi abam bendera ka

    ReplyDelete
  4. ahahaha....ehem..ehem..ada2 je dia eh

    ReplyDelete
  5. @Cik Nadyya T___T Mana ada gatal. abang tu yang nak kasi. aina tak minta pun. huk huk.:(

    ReplyDelete
  6. @mama 3farhanah Hahaha, susah jugak nak tdoq semalam kak, jenuh pusing katil nak tdoq. asyik sengiihh jaa. hahaha. XD

    ReplyDelete
  7. aina, PU Thowi ea? tu je kot yg mula huruf T. hehe

    ReplyDelete
  8. @budak Ha'ahh~ Betul2. aina x de astro. haha, memang tak kenal sangat la dorang ni. T____T nama dia susah nak sebut. huhu

    ReplyDelete
  9. Hahaha..gatai noe..seb bek tak melting betul2..hehehe. :-)

    ReplyDelete