Monday, 8 September 2014

10 Days Challenge : 5th Day : 5 Food

Assalamualaikum

Hahaha, dah berapa hari aku tertinggal gerabak challenge eh? T__T  Okay malas nak merepek dahh. Haha.

Top 5 makanan febret aku. ;)

1. Chicken Chop with Black Paper Sauce

Ini tiap kali ke kedai, benda ini lah aku cari. Kedai yang jual lah, T_T karang pergi kedai tomyam minta chicken chop memang dia siram dengan kuah tomyam gak kang. Haha.

2. Nasi Tomato dan Ayah Merah

Tengok ni sajee pun dah buat aku melelehleleleleh ayaqq liuqq tau dakk? T__T

3. Mee Goreng Mamak

Sedapp sangattt! kalau ayah masak.. sekuali tu hentam dekat aku. ceh. hahaha. lapaqq weh. lapaq.. t--t

4. Pizza

hahaha, tapi mak ayah aku tak pernah izinkan ke sana. katanya mahal dan tidak mengenyangkan. memang pun tak kenyang. pernah pergi 2 kali je seumur hidup aku. sadiss tak? T__T


5. Soto Ayam 

Sedapnya subhanallah. T___T. letak cabai dua tiga sudu. kaw-kaw makan. 

Entri ni buat aku nak ke kedai cari chicken chop. T_T