10 Days Challenge : 7th Day : 7 Wanted Wishlist

Assalamualaikum dan selamat pagi!

7 Benda yang aku nak sangat-sangat dalam dunia ni.

1. Laptop 


Aku nak lappy yang paling-paling elok dan berkualiti dan boleh tampung segala macam software aku. Yang susah nak crash sebab aktiviti dan hobi-hobi aku yang suka mengedit entah segala benda. T___T

2. Rewind my past.

3. Tak kenal my crushes. Haha.

4. Pergi UIA

5. MAMA DAN AYAH UMUR PANJANG.

6. SPM 9A+ dan 4.00

7. Delete my past.


Sebenarnya ada banyak benda yang aku nak. Tapi tak boleh nak story. Hahaha. Tak akan semua benda nak cerita dekat blog kan? Lolololo.

Pasal yang mama dan ayah tu.. itu benda yang paling aku nak dalam hidup.

nombor sekadar nak bagi lawa susunan je.

Sekian. ^^


Papai.~




Aina Akmal

AINA AKMAL. Seorang gadis comel yang berasal dari utara Malaysia. Punya impian sebesar alam semesta dan seorang yang bercakap banyak. Pemegang status pelajar seumur hidup. Keep learning and never give up adalah prinsip beliau. Masih bujang terang tang tang kata orang. Nak berkenal? Boleh jenguk bawah ni.

4 comments:

  1. Amin..semoga tercapai semua wishlist Aina :)

    ReplyDelete
  2. nombor sekadar hiasan ek? hehe. pon boleh aina. ofkos la mak bapak yg paling kita nak dlm hidup kan.

    ReplyDelete
  3. semoga diberikan umur yang panjang buat orang tua aina..amin..

    ReplyDelete
  4. setuju no.5 tuu.. sama la kite :D

    dan no. 7 :')

    ReplyDelete