Wednesday, 10 September 2014

10 Days Challenge : 8th Day : 8 Fear

Assalamualaikum.

Pftt~

1. Allah

-No description-

2. Manusia garang.

Aku fobia dengan manusia garang sebenarnya. Bila aku fobia aku mulalah nak muntah -muntah semua. Kalau ayah tak apa. Tapi kalau senior. Aku rasa macam nak demam. Serius.

3. Lelaki pakai rantai

Aku tak tahu kenapa, pada aku lelaki MELAYU pakai rantai memang aku takut. Aku tak rasa kewwl(cool) aku rasa takut tengok dorang. Sebab pada aku dorang ni orang JAHAT. Sorry to say lah ye. Well dorang ni sebenarnya hebat . Kenapa?

 hebatnya dorang lawan CAKAP ALLAH. 

4. Kehilangan.yang tersayang.

Ini benda yang aku rasa semua orang tak nak rasa. 


5. Katak

Bukan takut lebih kepada geli. Kalau takut tak de nya aku nak kutip. Aku kalau jumpa katak letak dalam plastik lepas tu kejar adik aku satu rumah. Tapi sekali katak melompat keluar, hahaha, menjerit mengalahkan pontianak!


6. Tengok muka orang tua.

Ini memang aku sendiri tak tau kenapa, aku tak boleh nak tengok. Aku takut. T___T
serius.


7. Semut

Bukan takut tapi geli. Aku tak suka tengok semut banyak-banyak. Aku akan sembur air. Maaf. Tapi aku tak tahan. T___T

8. Dengan kenangangan lama.


Okay that's all. papai

Sekian.