10 Days Music Challenge : A song they should play on my wedding.

Assalamualaikum.

Cewahh. Lagu yang dorang perlu mainkan masa aku khawinn esok. Hahaha.

Haihh. Malu-malu kucing lah pulak. Hahaha.

Aku kan kalau ikut hati nak kasi banyakk gila.

Tapi.. Hahaha dia minta satu je.

Tak apalah aku hentam juga ehh.

1. Barakallahulakuma.

Tiada yang lebih bermakna selain meminta kepada Allah supaya perkhawinan di berkati oleh Allah SWT.

Kalau ada rezeki nantii..inshaaAllah.

Tetiba feeling jap. Sob. Sob.

2. For the rest of my life by Maher Zain

Ini aku nak suruh future husband aku menyanyi. Hahaha. Banjir kenduri esok kalau aku dengar. Hahaha.

Kayy. Terserlah kegedikan di situ.

SPM pun tak lepas lagii cik Ainaa oii~

Actually ada banyak lagi. Hahaha. Tapi esok kalau khawin dua benda je aku nak pasang. Al-Quran dan nasyid. Yang lain delete buang.

Aku pergi kenduri rumah kawan ayah aku. Kenduri dia baca ayat Quran. Tenang nak makan. Seriuss aku suka suasana macam tuu.

Kalau ada jodoh tak kemana.. Ye dok? Hewhew.

Sekian. Papai~

Aina Akmal

AINA AKMAL. Seorang gadis comel yang berasal dari utara Malaysia. Punya impian sebesar alam semesta dan seorang yang bercakap banyak. Pemegang status pelajar seumur hidup. Keep learning and never give up adalah prinsip beliau. Masih bujang terang tang tang kata orang. Nak berkenal? Boleh jenguk bawah ni.

15 comments:

  1. Haha..bkn main lagi aina nak suruh future husband nyanyi time wedding ek..

    ReplyDelete
  2. 2-2 lagu tu Cik Mimie suka..hehe..sama lagu dengan budak lar :p

    ReplyDelete
  3. Yey kite sama. Kalo boleh nak pasang quran nasyid n qasidah. Tenang kan :)

    ReplyDelete
  4. wah, dah ada perancangan..hehe.. alquran nk pasang boleh tp kena pastikan semua org dgr, elakkan pasang waktu org tgh makan nanti...

    :)

    ReplyDelete
  5. both are favourite kak yaya :') tmbh2 lgu for the rst of my life tuu :')

    ReplyDelete
  6. @Bbwana adienia hahaha, bukan selalu, sayang bini kena la buat. hahak~

    ReplyDelete
  7. @Cik Mimie ha'ah kan? XD tak tau pun nak sama. hehe,

    ReplyDelete
  8. @budak betull tu kakkk~ best kalau qasidah. ya allah rasa macam heaven sesangat~ XD

    ReplyDelete
  9. @Lieya Yaya :) kann? ehhekk~ sweet sangatt laguu tuu~ ;)

    ReplyDelete