Freebies : [Home] [Newer] [Older] Upin Ipin Icon {1}

Assalamualaikum,

Ada yang minat? Haha.

Just untuk follower aku je ye. Siapa nipuu. Hahaha, kau jawab dekat akhirat nanti. Satu lagi, jangan re-freebies ye. Aku jumpa, memang sakit kauu kena nanti. HAHA.
*gelak serius*


http://i.imgur.com/kMPcSJY.png

http://i.imgur.com/OSLo9MP.png

http://i.imgur.com/XP62ait.png

Mohon comment kalau nak ambil ye~ Sekian.

Tak amik pun komen. HAHAHA. -_- Papai~

Aina Akmal

AINA AKMAL. Seorang gadis comel yang berasal dari utara Malaysia. Punya impian sebesar alam semesta dan seorang yang bercakap banyak. Pemegang status pelajar seumur hidup. Keep learning and never give up adalah prinsip beliau. Masih bujang terang tang tang kata orang. Nak berkenal? Boleh jenguk bawah ni.

9 comments:

  1. wehh ni comel sangat! pandai ko buat T.T

    ReplyDelete
  2. @Nazatul Nazurah ko boleh je buat, kan kau dah ada ps, haha, :3 senangg joo wehh. btw thank youu. Hehe.

    ReplyDelete
  3. @nur as hehehe, ni bercita-cita nak ganti mei mei kah? :P

    ReplyDelete
  4. Alolor..comeynye upin ipin ni :)

    ReplyDelete