Hadiah Misteri dari Kak KM Dah Sampai!

Assalamualaikum and selamat tengah hari semua~

Cakk! Tengah buat apa tuu? Hehe, tadi hadiah dari Segmen Blogwalking by Karya Mahirah dah sampai.

Yayy!

Ayah aku cakap,

Ni hadiah apa tah, dari pakwe ke apa? \ayah gelak/

Hahaha, aku tak jawab dan aku cuma gelak je. Anak ayah ni mana ada bopren. Kalau nak, anak ayah ni nak nikah je. Tak main couple-coupe ni. XD

Alhamdulilah..Dah sampai waktu tengah hari tadi. Yayy!

Thanks Kak Karya Mahirah ^^

Hohoho,


Nak tengook tak apa hadiah diaa?

Jeng-jeng

|
|
|
|
|
scroll lagi

|
|
|

cak!


comeell takk? haha. warna purple + polka dot.
macam sesuai untuk letak telekung. ^^

Hmm, boleh bawa balik ke Maktab tahun depan. XD


Aina Akmal

AINA AKMAL. Seorang gadis comel yang berasal dari utara Malaysia. Punya impian sebesar alam semesta dan seorang yang bercakap banyak. Pemegang status pelajar seumur hidup. Keep learning and never give up adalah prinsip beliau. Masih bujang terang tang tang kata orang. Nak berkenal? Boleh jenguk bawah ni.

13 comments:

  1. wah tahniah2.. haritu akak dapat topup.. hee

    ReplyDelete
  2. tahniah..bestnye dapat hadiah..^^

    ReplyDelete
  3. tahniah aina dpt hadiah. bagus r buat letak telekung. moga yg bg hadiah dpt pahala skali sbb digunakan dijalan yg baik. InshaAllah :)

    ReplyDelete
  4. Tahniah Aina :-) cntik hadiahnya :-)

    ReplyDelete
  5. ehh purpleee. Bak sini *rampas dr tgn Aina*

    ReplyDelete