Iphone 6 vs Xperia Z2


Assalamualaikum!

Telan air liur je lah aku tengok Sony tu. Camera diaa hamboihh~ T___T Baterri dia. Walaweh.

Hari tu terliuq tengok iPhone 6 launch. Tapi.. hari ini.. hahaha. Aku dah meleleh tengok Sony Xperia. Dulu tak minat.. sekrang dah jatuh cinta. Tak ada ke orang nak buat GIVEAWAY hadiahkan gadget-gadget cenggini? 

Aku tak minat hadiah shawl, pashimina, baju, kasut, beg, dan sebagainya. Aku minat gadget. Pleasee. aku nakk. Huahahahhaha!

Kak Nadyaaa~ segmen nanti kasi hadiah macam ni boleh? Haha! :P

Makin lama tengok, makin telan ayaq liuq pulak. Sob.. sob... Byee~

Aina Akmal

AINA AKMAL. Seorang gadis comel yang berasal dari utara Malaysia. Punya impian sebesar alam semesta dan seorang yang bercakap banyak. Pemegang status pelajar seumur hidup. Keep learning and never give up adalah prinsip beliau. Masih bujang terang tang tang kata orang. Nak berkenal? Boleh jenguk bawah ni.

5 comments:

  1. Spesifikasi Xperia Z2 menarik..

    ReplyDelete
  2. amboi... nk hadiah giveaway gadget cmnie.. parahhhh.. anyway spec utk xperia z2 tuh mcm best...

    ReplyDelete
  3. hahahah forever an iphone fan :D
    kekeke.. akak menabung lepas keje part time laa dpt pegang iphone. dulu nokia daun aje wakakakaka..

    ReplyDelete
  4. Nak jugak..mana bleh tahan tgk je kan..hahaha..

    ReplyDelete