Kids Now day are so.. T.T

Assalamualaikum.. Hehehe. Dan selamat pagi! :) hope semuanya happy-happy lah ye nak ke tempat kerja dan sekolah. Kedah Kelantan memmang dah sekolah semalam kan? :3 kalau tak silap johor pun dah macam kedah kan? -,- lupalah..

Okay btw.. Aku malas nak taip panjang-panjang. Layan je gambar ni eh. Haha.

Source :Instagram

Yang paling last sekali.. Jeng jenh.. Jeng.



















                                     Tadaaa!

Haha!. She is my sistaaa. Hahaha. Ok. I love her outfit. Class gituh!  Papai. :)

She like a model. Hohohi

Aina Akmal

AINA AKMAL. Seorang gadis comel yang berasal dari utara Malaysia. Punya impian sebesar alam semesta dan seorang yang bercakap banyak. Pemegang status pelajar seumur hidup. Keep learning and never give up adalah prinsip beliau. Masih bujang terang tang tang kata orang. Nak berkenal? Boleh jenguk bawah ni.

9 comments:

  1. waalaikumussalam :)
    haha, budak skg sume tak nak kalah. nak bergaya je.

    ReplyDelete
  2. salam aina..

    selamat pagi..fuh, memang kelas dan stailista budak zaman sekarang..gambar paling last tu paling kelas!!!hihi..^_^

    jom join ga,http://dapurjirankuberasap.blogspot.com/2014/09/segmen-2nd-giveaway-blogwalking-by.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, T__T adik yang sukaa melaram. XD

      inshaa-allah nanti aina join ye~ :)

      Delete
  3. Budak2 sakarang sume dah urban kan..haish, comey pulak tu,..geram tgk..hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul-betul, mengalahkan kitaa yang dewasa ni. cehh. hahaha.

      Delete
  4. Kecik-kecil dh jadi model...comel belaka

    ReplyDelete