Me and You ♥

One day. InshaaAllah. Haha.

p/s : Suka laki yang ada janggut sejemput. Sangaat comel! Ikut sunnah! Ehe! :3

Okay bai. Hahaha.

Peringatan buat diri sendiri.

Dear aina..

Di saat kau baca ini pada masa akan datang.. Percalayah sesungguhnya otak anda sedang hilang kewaraasan untuk 60 saat ..

Sekian

Aina Akmal

AINA AKMAL. Seorang gadis comel yang berasal dari utara Malaysia. Punya impian sebesar alam semesta dan seorang yang bercakap banyak. Pemegang status pelajar seumur hidup. Keep learning and never give up adalah prinsip beliau. Masih bujang terang tang tang kata orang. Nak berkenal? Boleh jenguk bawah ni.

9 comments:

  1. haha..ada2 ja aina ni tau..nakal!!huhu..apapun, memang sama taste kita..akak pun suka lelaki yang ada janggut sejemput..nampak macho gitu..haha..^_^..tunang akak memiliki ciri2 tu..

    ReplyDelete
  2. Ieka tag awak

    http://dunia-iekafarhana.blogspot.com/2014/09/the-versatile-blogger-award.html

    ReplyDelete
  3. wah. inshaaAllah suatu ari nt ;)

    ReplyDelete
  4. haha..berangan tak salah..berangan pon doa jugak kan..hihi.janggut tu sunnah :) orang kata janggut boleh buat poompuan subur..cer hampa cari fakta ni.. tapi sungguhhh tak tipu.hihi

    ReplyDelete
  5. Hehehe..setuju! lelaki ada janggut sejemput memang comel :)

    ReplyDelete
  6. salam. sweet..baju warna biru pulak tu heee akak pun suka lelaki ada janggut :)

    ReplyDelete
  7. Hahaha peringatan tu.. comel je entri ni ^^

    ReplyDelete
  8. adakah termasuk dengan kambing? embeekkk. hahaha =P

    ReplyDelete