Orang Miskin Yang Paling Rare sekali~

Assalamualaikum. 

Hahah, dah lama aku simpan gambar ni..
baru hari ini aku nak bawa keluar

Teka kat mana ni? Heehhe. Ofcourse lah di CHINA!




p/s: bersyukur dapat online dalam bilik yang selesa. T____T

Tolong klik > Awak . Comel

Aina Akmal

AINA AKMAL. Seorang gadis comel yang berasal dari utara Malaysia. Punya impian sebesar alam semesta dan seorang yang bercakap banyak. Pemegang status pelajar seumur hidup. Keep learning and never give up adalah prinsip beliau. Masih bujang terang tang tang kata orang. Nak berkenal? Boleh jenguk bawah ni.

7 comments:

  1. macam2 gelagat dorang ni kan..memang sangat bersyukur la bila kita di sini dapat online dengan tempat yang sangat selesa..

    ReplyDelete
  2. bersyukur dengan apa yng kita ada skrg ni..

    semiskin die ada jugak laptop kn?

    ReplyDelete
  3. alhamdulilah..

    hadapp lappy siap mniarap tuuuu. haha

    ReplyDelete
  4. Orang miskin ade laptop? haha, memang rare.

    ReplyDelete
  5. style gila cara dia. hehe

    dah klik dah awak comel. sy pon comel jugak :)

    ReplyDelete
  6. miskin pun ada laptop. hehe.

    ReplyDelete