Terpaksa tidur awal..

Assalamualaikum.



Malam ni.. aku tidur awal. Haha. Dah lama tak rasa tidur awal. Poyo gila. Ye, awal lagi pada aku kalau pukul 11 : 53 pm. 

Sebab aku biasa pukul 2-3 pagi baru tidur. Sebab tu kadang-kadang masa anda tidur bangun pagi esok blog aku berubah wajah. Sebab aku akan duduk depan lappy sambil tenung Photoshop, Coding Blog , Coding colour dan seangkatan dengannya. 

11 : 55 

Have a nice dream awak. Good night. Dream me. :P 

Aina Akmal

AINA AKMAL. Seorang gadis comel yang berasal dari utara Malaysia. Punya impian sebesar alam semesta dan seorang yang bercakap banyak. Pemegang status pelajar seumur hidup. Keep learning and never give up adalah prinsip beliau. Masih bujang terang tang tang kata orang. Nak berkenal? Boleh jenguk bawah ni.

13 comments:

  1. Tidur awal baik untuk kesihatan kita...

    ReplyDelete
  2. @Ahmad Zu Mal Md Rayi Haha, betul. tapi malangg budak ini jarang tdur awal/ T_T

    ReplyDelete
  3. Hehehe..get a enough rest Aina :)

    ReplyDelete
  4. Haha tak pandai tidoq kul 2. Time belajar dulu pon pukul 1 dah lelap.

    ReplyDelete
  5. Tahniah..bgus tido awal ni untuk kesihatan & mudah kejar Subuh nnt

    ReplyDelete
  6. 11.53 dh kira awal? klau sis kepala dh mula pusing bgn pagi tdo x cukup

    ReplyDelete
  7. @Jari Manis hahaha, dah terbiasa kak. tapi kalau dekat asrama 24 jam nak tdo j. T_T

    ReplyDelete
  8. bhahahha awal sangat tu Aina.. paling awal kekeke

    ReplyDelete
  9. betul lah tu.. 1153 adalah awal, muahahahaha

    ReplyDelete
  10. anak dara tak baguih tidoq lewat2. =P

    ReplyDelete